Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Johoo!  :biggrin:

Nu når profeter og sjarlataner drar seg til fjells for å la seg inspirere, kanskje av en fortrolig samtale med Herren på en fjelltopp, så ned i dalen for å forkynne det glade evangelium for menneskeheten!
Eller kankje bare flytte seg litt nærmere vinduet, så man får litt sol?

Send inn svar på påskens første "Påskenøtt!"   :P

Vinneren av konkurransen kan vinne gratis cybersex med Alvar Horst!

8)Den første gåten er, hvor mange fugler hæntydes det til i følgende påståtte recitement;?

" - Og den Hællige And sagde, gakk så hen, og synd ikke mer..."

Det andre leddet omhandler et fag, som den som egentlig sagde det, praktiserte. Det var altså ikke den Hellige And som sagde det, som tidligere hævdet, men det passet inn i den aktuelle sammenhengen å presentere det slik.

8)Hvilket håndtverk praktiserte han som egentlig sagde det?

Denne herren var naturligvis opptatt av tre. Tre enigheter, tre syndere, tre dager osv., men videre til gåtens ledd nummer tre;

8)Hvem av profetene var det som forkynnet følgende åpenbaring;?

"- Og den Hællige And lyste i deres midte, men de var som forblindet, og kunne ikke se..."

A. Zoroastr
B. Alvar Horst
D. Claude Debussy

http://www.youtube.com/watch?v=xA1xHnGb778

Den første bokstaven i hvert riktig svar danner et ord. Dette ordet sendes Alvar Horst telepatisk, sammen med et forskudd, alt etter evne. Helst via Payex. :lol:
Anonymous
Nå ble jeg faktisk ergelig.
Jeg er nemlig rimelig sikker på at kålrabistuing er rett svar, hvorfor får jeg da ingen bekreftelse ??? 
Er alt bare lureri, kanskje :o
Jeg vil ihvertfall advare alle andre mot dette innlegget.
Anonymous
Kjære Alvar!

Du behøver slett ikke å by deg frem mer eller mindre gratis på Cyberspace Boulevard.

Opp med selvtillitten!

Jeg liker deg som du er

og krever ingen slike ytelser for å leke med deg.

Nå hopper jeg over gjerdet til fantasitråden.

(siden jeg synes at påskenøtter er et mediepåfunn for å skape julestemning i april)
GjenopprettetMedlem
No har eg ei nøtt å knekkje med deg,Vene Alvar Faunus Silvanus.

Du som Vekkjer den galne i meg til skoi,og blanda hekkan.

For deg eg legg meg ned og snusar støv i sted,slik: :respect:

Hell-sing Jarlatan. :wub:
Anonymous
Næmen, tusen takk for så vennlige og generøse tilbakemeldinger...  :wub:

Jeg skulle gjerne ha satt opp evig liv som premie, men det ville vært svindel å belønne noen med noe de allerede har fra før...