Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hvem var Jesus?
Det finnes tre beviser for at Jesus var mexicaner:
- Han het Jesus
- Han var tospråklig
- Han ble alltid plaget av myndighetene

Men det finnes også bevis for at han var norsk:
- Han giftet seg aldri
- Han fortalte alltid historier
- Han elsket å være ute i naturen

Samtidig finnes det tydelige indikasjoner på at Jesus var neger:
- Han kalte alle for "broder"
- Han hadde likt gospelmusikk
- Han fikk ikke en rettferdig rettssak.

Tre sterke fakta taler for at Jesus var italiener:
- Han gestikulerte når han talte
- Han drakk vin til alle måltider
- Han var sikker på at hans mor var jomfru, og moren var sikker på at han var Gud.

Men ytterligere fakta tyder på at Jesus kan ha vært fra California:
- Han klippet aldri håret
- Han gikk barfot
- Han grunnla en ny religion

MEN, de mest overbevisende beviser taler faktisk for at Jesus var KVINNE:
- Han ble nødt til å servere en mengde mennesker på kort varsel, selv om det ikke var nok mat.
- Han forsøkte å bli hørt blant en mengde menn som ikke hørte etter.
- Da han var død, ble han til og med nødt til å stå opp igjen fordi det var flere oppgaver å utføre.
:w00t:
:icon_lol:
Anonymous
:lol: :biggrin: :icon_lol:

Jeg er overbevist: jesus var kvinne! >:(
GjenopprettetMedlem
Jupp...Lazy Gracey.......jeg å overbevist.... :lol:...Han var definitivt en kvinne..... :beer:
Anonymous
utrolig morsomt, jeg ler så tårene triller.....  :lol:
Siv
GjenopprettetMedlem
Den var god!  :lol: :lol: :lol:

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: ;D Den var god ja
GjenopprettetMedlem
...hmm Jesus må helt klart ha vært en pastaelskende farget kvinne fra Amerika med mexicansk pass  :w00t:
Stemmer det ikke også at "Se & Hør" har funnet ut at Jesus hadde norske tippoldeforeldre ?  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
"Geronimo":

Stemmer det ikke også at "Se & Hør" har funnet ut at Jesus hadde norske tippoldeforeldre ?  :innocent2:

Den ulykksalige Alvar Horst (susamel) — ville kanskje argumentert for at alle tippene var samiske...
GjenopprettetMedlem
"oakmann2":

Hvem var Jesus?

Det er ikke meningen å dempe stemningen på denne latterens dag, men jeg har et spørsmål angående "identifiseringen" av Jesus, eller hvilken som helst annen person for den saks skyld...

Mexicaner? - greit en fra Mexico.
Norsk? - ok, noen fra Norge.
Italiener? - person fra Italia, ikke sant?
..fra California? - en fra USA's solrike vest-kyst, tenker jeg.
KVINNE? - en av menneskerasens hunkjønn i voksen alder.

Nigerianer? - ok, person fra Nigeria.
Afrikaner? - en fra Afrika.

Negro betyr sort på ett eller annet språk. Men Neger? Hva er egentlig det for en kategorisering i det norske språk?

Ordet brukes av mange uten bevisst intensjon om å undertrykke, men etter min (og manges) mening er det et meget ladet og myteomspunnet begrep med ytterst nedverdigende klassifiseringstone som absolutt ikke vil vekke latter hos de som ofte faller inn undet det. Selvom det sies med en viss fascinasjon og beundring er det ikke sikkert at det oppfattes slik.

Bruker øyeblikket til å påminne om at man kanskje skal tenke på hvorfor, hvordan og til hvem man bruker det, og om det er et ord man egentlig har behov for?

Tenkt ferdig?

- I så fall er det bare å more seg videre  :lol:, gripe dagen  :eusa_dance:, og huske at livet i nåværende tilstand er tidsbegrenset  :w00t:
Anonymous
HAH HAH HAH, AinA, ditt försök till att vara politiskt korrekt var roligare än hela historien :)  :beer:  :respect: *high5*