Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
søndag 6 Mai. En fin dag å le ekstra mye på. Latter yoga er noe som jeg ønsker å gå på...må jo utvikle mitt latter-reportoar.

Ha en latterlig fin dag,folkens! :icon_lol: :respect:
GjenopprettetMedlem
:lol:  :lol:  :lol:
GjenopprettetMedlem
:lol: :razz:  :P 8)
GjenopprettetMedlem
:lol: Latter kurerer gruff!  :biggrin: :lol:
:eusa_dance: Takk for på påminnelsen  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Eg har eit latter tricks opp i ermet,vil du høyra? O.K. Eg byrjar med å le utan å vera i spesielt morsom form,lagar ein høg latter utan noko spesielt humør :badgrin:  , men når eg høyrer denne "latteren" i øyrene byrjar eg å le av den,for det høyres forjæv@% ut. Så er eg i gang.den morsomme formen har sett seg :lol:.
Prøv gjerne heime,på dassen,på terassen,på busshaldeplassen,eller på kjøkenet mens middagen koker.  :beer:(Ambrosia)
Anonymous
Jeg har innebygd i meg og husker endel hysteriske latterbølger fra personer jeg har møtt og på tv. Rolv Wesenlund spilte en figur - DEN INNPÅSLITNE NABOEN i Norske byggeklosser og han hadde en utrolig hysterisk latter.... :lol: :icon_lol: Noen andre som husker noen hysteriske lattersalver fra personer de kjenner eller har sett på tv eller lignende?
GjenopprettetMedlem
Jeg har selv en hysterisk trillende latter. Det er ganske morsomt å ha det. Barna blir litt flaue av og til, men pytt....

RITA
Anonymous
"RITA":

Jeg har selv en hysterisk trillende latter. Det er ganske morsomt å ha det. Barna blir litt flaue av og til, men pytt....

RITA

Om det er mulig så kan du jo ta opp den hysteriske latteren din på fil og du kan dele med oss her...det skal jeg prøve å gjøre - via min mobil og så via bluetooth så skal jeg prøve å skape noe spontane latterbølger.  :lol: Kan bli festlig det. Jeg håper å gjøre det iløpet av Mai. Ha et eget emne hvor man kan dele med Sjamansonen sine egne lattersalver via lydfil... :w00t: 8) Latterlig bra ide eller hva? 8) :respect: Og skape en latter-cd - det kan være inspirerende 8)
GjenopprettetMedlem
:biggrin: :lol: :badgrin: :icon_lol:

RITA
GjenopprettetMedlem
Black sabbath har ein tøff sang der eit kor av demonar ler av ein som hylar og gret i sangen "Am i going insane".
Den pleier vekkje meg til eit meir lystigt liv med latterånda.
Ellers har eg den gamle bonden i meg,som ler av alt,anten det er morsomt eller ikkje. Litt djevelsk kan hende,men han hjelper meg
over i vanviddets dimensjonar. :respect:
GjenopprettetMedlem
Hva med denne....?

http://www.youtube.com/watch?v=2MOMl1yF ... ed&search=
GjenopprettetMedlem
Eller denne.....

http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqT ... ed&search=
GjenopprettetMedlem
:lol:
Anonymous
Barns latter er så HJERTELIG godt å høre på...sunn medisin for kropp,sinn og sjel! :respect: :biggrin: