- Hvis du fiser uavbrutt i 6 år og 9 måneder ville du produsert nok gass til en atombombe.. (da begynner det å ligne noe!)
- Hjertet har så stort trykk når det arbeider at når det pumper blod ut i kroppen, kan det sprute 914, 40 cm.. (oh my God..)
- En gris' orgasme varer i 30 minutter.. (I mitt neste liv vil jeg være gris)
- En kakerlakk kan leve i 9 dager uten hode før den dør.. (uhyggelig!)
(jeg er stadig ikke kommet over det med grisen...

- Hvis du banker hodet ditt i veggen bruker du 150 kcal i timen. (prøv ikke det hjemme, men kanskje på jobb.. det kan hjelpe...)
- Hannen hos pinnedyr kan ikke parre seg når hodet sitter fast på kroppen. Hunnen tar initiativ til sex ved å rive hannens hode av.. (Skatt, jeg er hjemme..... Hva f....?!)
- En loppe kan hoppe 350 ganger så langt som dens kroppslengde... Det tilsvarer at et menneske hopper lengden på en fotballbane...
(30 minutter... heldige gris.. Kan du forestille deg det...?)
- Havkatten har over 27000 smaksløker.. (hva kan være så velsmakende på bunnen av havet??)
- Noen løver parrer seg over 50 ganger om dagen..(Jeg vil stadig være gris i mitt neste liv.. Kvalitet fremfor kvantitet)
- Sommerfugler smaker med føttene sine (noe jeg alltid har hatt lyst til å vite..)
- Den sterkeste muskel i kroppen er tunga.. (Hmmmmmmmmmm.....)
- Høyrehendte mennesker lever, i gjennomsnitt, 9 år lengre enn venstrehendte.. (Så bra for meg...)
- Elefanter er de eneste dyr som ikke kan hoppe. (Ok, det er fornuftig det..)
- En katts urin lyser under svart lys.. (Hvem i all verden har betalt noen for å forske på det??)
- En strust øye er større enn hjernen deres.. (Jeg kjenner mennesker med samme problem..)
- Sjøstjerner har ingen hjerne.. (Sånne mennesker kjenner jeg også..)
- Isbjørner er venstrehendte.. (Hvis de skifter vil de leve lengre..)
-Mennesker og delfiner er de eneste arter som har sex for lystens skyld.. (hva med grisen??)