Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En kvinne gikk i skogen da hun plutselig snublet over noe som ved nermere ettersyn viste seg å være en olje lampe.Da hun gned på den kom det naturligvis frem en ånd.

Får jeg tre ønsker nå? spurte hun.NEI,svarte ånden "på grunn av dårlige tider,duering og global konkurannse og sånn dritt,får man kun ett ønske nå for tiden,så derfor-hva skal det være?

I så fall vil jeg ha fred i midtøsten svarte kvinnen og trakk frem et kart. Ser du dette "kartet",sa hun til ånden. Jeg vilat disse landene skal ha fred med hverandre.

Ånden så på kartet og utbrøt: Men herregud- disse landene har jo kriget i tusener av år-selv ikke jeg kan gjøre noe med det. Ønsk deg noe annet.

Kvinnen tenkte seg om en stund og sa:Jeg har ALDRI lykkes å treffe den RETTE! En omtenksom,og elskverdig mann som er hensynsfull,kan lage mat,tar halvparten av hus arbeidet,er en god elsker,ikke ser på sport hele tiden.
Kort sagt,-en ideell livsledsager.

Ånden ble stille en stund,sukket og sa: "FÅ SE PÅ DET JÆVLA KARTET IGJEN" ;)))
:badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
GjenopprettetMedlem
Det var ånden sin det tenker jeg :badgrin: :icon_lol: :lol:  :lol:  :badgrin: :lol: :badgrin: :biggrin: :icon_lol:

RITA
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:
Anonymous
hahaha - ja det sa han ja!  :lol: :badgrin: :icon_lol: :lol: :eusa_clap:
Bing [Bot]
:razz: :razz: :razz: :exclaim: :exclaim: :exclaim:  :biggrin:
Her er det snakk om åndelige verdier!
Anonymous
Kun én önsken? I så fall skulle jag önskat om å få "10 önskninger"

:respect:

En omtenksom,og elskverdig mann som er hensynsfull,kan lage mat,tar halvparten av hus arbeidet,er en god elsker,ikke ser på sport hele tiden.

Sån är ju jag!! Klart han inte kunne greja det då, jag är ju redan tillsammans med M!
GjenopprettetMedlem
:badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :o :o :o :o :o :o :w00t: :o :o :o :w00t: :o :redface: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
GjenopprettetMedlem
Den va fæl! :icon_cool:
Nutch/CVS [Bot]
:biggrin: :lol: :icon_lol: :badgrin: :icon_lol: :biggrin: :lol:
jeg skulle ønske meg nøkkelen til å forstå meg selv . . .
hilsen
Gåååja
Anonymous
Är du säker på att du saknar det du söker Gåååja?
Anonymous
Festlig  :lol: :w00t:
GjenopprettetMedlem
:badgrin: :badgrin: :badgrin:
GjenopprettetMedlem
:badgrin: Morsomt  :icon_razz: