Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Et fortsaytt godt nytt år til dere alle, med håp om at resten av året vil by på: lite mygg, mye molte. ørret og kreps, fønvind i nakken, normalt junivær, regelmessig avføring og god matlyst, snill omgangskrets, itt`no hoggorm i haga`n, vettug småfuggel, god glid i senga, avbalanserte slektninger og et greit skatteoppgjør!

God Sommer  8)
alabast
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle :icon_biggrin:

Den er jeg med på.....  :lol: Godt NYTår, hvem siger det nye år skal gå fra 1/1 - /31/12 (kun ifølge kalenderen) Et nyt år starter jo hver eneste dag.

:wub: RIGTIG GOD SOMMER ALLESAMMEN :wub:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
FAST Enterprise [Crawler]
Hei alle sammen!
Jeg henger meg med og ønsker alle et godt nyttår og en strålende sommer :icon_lol:. Ja hva mere kan vi ønske oss, enn det alabast ønsker for oss..... men :question:hva er normalt junivær? For en uke siden hadde vi et strålende vær, ca 20 grader, men nu siler regnet ned og det er knapt 12 grader. Ja ja det er vel kanskje helt normalt junivær :shyone: Snart er det juli... og kanskje da kan vi få stabilt... fint vær

Hilsen Kristine
Francis [Bot]
Henger meg på jeg også! Godt nytt år og ha en strålende sommer.... selv om det ser dårlig ut her jeg bor... Er 24 juni i dag og vi fyrer i peisen!!!  :whatthef: :w00t:
GjenopprettetMedlem
Hei kristine og Ulva :D

Hvor i all verden bor dere??? Her i mjøsområdet har vi hatt opp i 26-27 varmegrader i dag. Egentlig burde vi ikke klage etter en kald vår og forsommer, men det ER litt varmt (phu  :whatthef: )

Håper sommeren kommer til dere snart også!! :eusa_pray:

Varme hilsner
alabast
GjenopprettetMedlem
Jeg stemmer i med ønsker om et godt nytt år :razz:

God sommer til alle! - nyt været, det er godt det er vær :P

Lille Ulv