Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
To kvinner spilte golf en solfylt søndag formiddag.Den ene sendte ballen av gårede i et duragelig slag,og så til sin skrekk at den ene mannen på banen bled treft av ballen,han grep seg til lysken med begge hender falt om å rullet seg rundt og tydelig smerter,kvinnen stormet bort og ba om unnskylding,vær så snill å la meg få hjelpe deg,sier hun-jeg er sykepleier med idrettsskader som spesialområde,og jeg er sikker på at jeg kan lindre dine smerter,hvis jeg får lov.Nei nei nei,jeg klarer meg fint!hikstet stakkaren,uten å fjerne hendene fra lysken,-bare gi meg to minutter,så er jeg så god som ny.hun fortsatte å insistere,til han ga etter,varsomt fjærnet hun hendene hans fra lysken,la en hånd på hver side av kroppen,åpnet buksene hans, stakk hendene innenfor og begynte å masere ham nedentil.Hvordan føles det?spør hun.Helt herlig ,men tommelen du traff med golfballen verker fortsatt helt jævelig:Sånn kan det gå når man prøver å hjelpe

bast