Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
På tide med en vits....  :biggrin:

Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys, glir en liten Nissan Micra opp på siden. Ut av Micran hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier:
- Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier, men når han stanser i neste lyskryss glir Micran igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen:
- Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen. Atter en gang hopper blondinen ut av Micran, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen:
- Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut! Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micran. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micran. Han banker på vindu til førerdøren, og når blondinen lukker opp sier han:
- Hei jeg heter Rolf! Det er midten av januar og jeg salter veien!
GjenopprettetMedlem
hehe he :badgrin: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Leeeer! Bra vits!  :lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
:lol:  :lol:  :razz:  hehe..  kjempebra Aventura :respect:
Latter er verdens viktigste medisin. Så dette må vi gjør videre :-)

Hvilke sanser er mest brukt av mannen når han onanerer ???? Hørselen,  Han lytter etter folk som kommer  ;)

Min kone har ikke snaket til meg på 5 dager, Så jeg vil kjøpe en gave til henne, for og vise min takknemlighet...

æææææ

er ikke så flink jeg.. kommer med bedre senere..

hans
Anonymous
Denne var midt i blinken Aventura  :lol: 
jeg heter Gunn  :)
jeg er født i januar  :)
jeg har en venn som er shaman å heter Rolf  :)
han elsker å teste meg som om jeg var en bondine som jeg er  >:(    :lol:
for å si det sånn, vi har det morro de gangene vi treffes, så her fikk jeg trimma magemusklene  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Ja, men.....Gunn hadde jo rett da! Lasten hans rant jo ut  :innocent2:

Mvh
Blondine
Anonymous
Fint det er flere blondiner her  :w00t:  :lol:  :lol:  :lol:  :wub: