En stk. fint brukt pels-lue i ekte vidske
med ullne varme øreklaffer (belgisk mohair!)
og skygge for sol-sterke dager på frifot i det ville,eller på sjøen i en båt med vennen eller far.
selges kun kr 230,-
(da får du med skinnsnor til å surre rundt med og feste)
Har også flott pels-jakke (vidske),med broderte slanger og ganske kule øyner som flyter rundt i de små sfærene sine.
Den selger jeg med belte (ungarsk pinnsvin).Kun 1400,- (juletilbud! X-tra-Xtra!!) Vær rask!
Ellers har jeg ennu mere rask fra ifjor jeg vil ha unna.
Hva med et bilde av en god venn av meg? 19,50
Eller et svart å gult bilde av min far på sykkeltur i storm.
Morsomt å henge på veggen,for det er 3-dimensjonalt,så en kan se rompen naken bak,når du vender på det.(rompen altså)
222,50.(bildet er signert av far min selv,så dette er ingen fake-out paparazzi greie.
(spist opp,men du kan kjøpe din egen og nyte sammen med det showe bildet i 3D!)
Ellers har jeg en hel eske med super 8!! filmer fra forskjellige familie middager og julebord som jeg er gått lei.
Kan være morsomt for en ny seer,hele esken med overraskelser går for snaue åttehundrelappene.
Ellers har jeg ikke så mye mer,noen selvlysende plastikk stearin lys med nisser,greit kan gå for 120,++ (noen er svært kjære)
Med stikk-kontakt,hvis den selvlysende effekten uteblir. (svært populært) Og så synger de elvis og janis sanger (jule-duo!)
Nissegardinene må jeg også selge,bor i tysk krigs bunkers nå,uten vindu,og muligheter for opphenging av slikt. 2 hele sett for megavindu burgunder med litt mint i mønstrene. Flotte syns jeg 890,-
Bare bank på døren om du er inne i bebyggelsen,eller ring senere,når du ser lyset blinker på verandaen.(tegnet)
Du kan også komme om dagen tidlig,ikke før frokost,men la oss si rett etterpå.
La oss si at du lar deg styre av instinktene her,jeg er å treffe,men du må virkelig ville det,ellers ser du bare trærne,og hører bare vinden.
Mange har jeg lokket til min bolig,for siden å måtte vandre i det evige på jakt etter meg og mine rariteter som heg selger ekstra billig.
Så om jeg ser ditt kjente fjes komme opp over veggen,er du velkomen til drøs å kaffi me noge oppi. (he-he-he)
Men om jeg ikke ser deg,er det fordi du ikke har oppdaget meg ennå!
Jeg er der nemlig alltid,fuglene pleier sitte på ryggen min å spille kvist-leken,når jeg skummer terrenget etter mistede smådeler,eller snacks.
Om jeg ikke skulle være der av en eller annen mystisk grunn
så må du bare sette deg ner og lukke øynene og tømme sinnet,så hører du at jeg driver å jobber med noe stilig,med knakelyder og duft.
Ikke gå etter lakris-duften,for alt du enn måtte finne på,den er en falsk lukt som vil lede deg hjemover igjen,før du har kommet halv-veis.
Gå etter vanilje lukten,og når den forsterkes,vil du skjønne at du er nær,for her står det ofte kø av folk som bare snuser og ånder i vaniljen
Og som ofte glemmer sitt ærend.
Jeg kan skjønne at det er en deilig lukt,men man blir vant med den,og kommer seg videre i livet,dette har jeg ofte måttet lage sanger av
og kle meg ut som vanilje-feen og vekke de fortryllede kundene mine,så det går butikk i dette her.
Har du ikke sølv-mynt tar jeg til takke med knappene du har i buksa eller det du måtte ha mellom øra.(laminert takk)
Du kan også bestille varer ved å ringe,og ringe og ringe,men det hender at telefonen er død,eller at den er døende,så
jeg pleier la den ligge,eller jeg bærer den forsiktig ut i marken,og lar den tale med forfedrene der.
Du kan uansett skrive brev,og sende det med posten,de kjenner til at det skal bo noen her,så hver jul pleier jeg hente posten i en fjellhylle
der de ligger sikkre mot vær og tyver i natten.
Jeg pleier være tidlig og så henger jeg opp alle bestillingene på en snor i taket
og koser meg mens morrakaffen putrer på sin vei mot oppvekkelsen av de skjulte lys i hjrenen.(h.hjernen)
Så leser jeg nøye bestillingene,og sørger for å levere kvalitet hver eneste eneste gang.
Som min favoritt tekst fra en favoritt sang (jeg har mange tusen favoritter)
Men altså here it goes something like this:a kiss from a rose that has been growing in the garden of lust!!
Hæ?
Altså,sånne tekster,slår meg ut alldeles,jeg kan ligge å vansmekte på gulvet,og hive etter pusten,mens jeg ber til noen
etter første lesning. (ÅÅÅHHH)))
Eller denne (hår-reisende selv på skallede armer!!)
Hør bare: I met with everything,now its gone!!
Håh!! Hæ?
er du sterk vil jeg dele også denne med deg: Earth wind and fire,release me from my wire!
Ojojojoj. Ja.ja.
Jeg tenker at det er gud som gir meg disse ordene,og så blir jeg helt oppsvulmet og rar.
Dette kom dalende mens jeg sto og bannet og kokte kaffe en morgen:
(( Shut up,you sorry piece of shit,im so tired of you complaining each and every morning,Shut it!!))
Det er jo på engelsk,så det kan jo ver at gud har høyrt på litt rå rock om kvelden
men eg syns det var så godt sagt,eg blei heilt daff,og gløymte heile kaffien.
No har eg begynt å ete frokosten i senga,og har kaffi på termosen klar til eg vaknar
i morgongrøtta,så det har vore ei stund sian gud eller var det Lemmy???
(som sto bak insyncet)?
I still wake up in the night with a funny feeling
that im a clown strapped to the ceiling
but i can shake it off me,you know
the funny feeling
i wonder what happens during sleep,really.
Im thinking someone enters my body and makes me believe i am them,fully,with feelings and colours and everything.
And in this altered state,i can dream their dreams,go to their special places,and have their experiences
and while experiencing,feeling the deep intimate communicating on a higher plane.(easier)
I have felt their presence before going to bed,and i sometimes just know i have a special guest
who will reveal him or herself more fully as i give into sleepyness
i know i use to drum in my dreams,and i go to places and meet with faces and voices
that live with me wherever i go,and whatever i do,a presence strong like the storm
That is why i drum in the waking world,to take those spirits with me into deep sleep
and there i can go much much further
I am a small hero of the waking world,and an even smaller hero in the spirit-world
but small in a small way,not necesseraly the tall way.
I think of mountains in a small way
but only to make my journey easier!