Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
To nye ordentlige ordener er stiftet, som ordner det meste;
”Tro på din egen sannhet” ordenen.
Og ”Gjør hva f... du vil” ordenen.
Ordnene tar nå imot nye medlemmer i ordnede former.
Så grip dagen og få orden i sakene!
For ordens skyld, få orden på livet!
Frivillige donasjoner ordnes også...

GjenopprettetMedlem
"Aventura":
To nye ordentlige ordener er stiftet, som ordner det meste;
”Tro på din egen sannhet” ordenen.
Og ”Gjør hva f... du vil” ordenen.
Ordnene tar nå imot nye medlemmer i ordnede former.
Så grip dagen og få orden i sakene!
For ordens skyld, få orden på livet!
Frivillige donasjoner ordnes også...

For ordens skyld: Dette er jo skikkelig artig skrevet! Og din gode multidimensjonale og intergalaktiske venn David S. vil passe meget bra som parallell stormester og yppersteprest i begge disse ordenene. Han hermed være anbefalt! Kan du ordne det?
P.S. This is not an order! ("Dette er ikke en ordre!")
GjenopprettetMedlem
For ordenens skyld.. Passopp og David.
Om bare dere kunne ordne opp...
så ordner alt seg...

GjenopprettetMedlem
Mitt rotehode er herved uaktuelt som medlem i noens orden,rydding kommer ikke på tale,her trives vi blant kaniner å hybler med lisse-skum
og vis ikke det er i orden,så vet ikke jeg,da er ingenting ok lenger,da får bare kapteinen pakke gummiskuta si ned i snusboksen,og samle alle
de våte frimerkene med bilder av kongelige å gatearbeidere med spade å skitt i ansiktet på vei til nok en dag i sørpe å endeløse hauger med jord
å marken som stikker hodet fram,rett før den blir halshogget,eller skånet av en følsom sjel i skittne klær
Følsomme sjeler redder verden tilslutt,de danner en følsomm orden,og så sprer de følelsene sine via ordnede kanaler
oi,hvem er det som snakker nå?
Hvem er denne sin stemme som blander seg inn i det jeg liker å kalle for det åndelige hjemmet??
Når jeg prater blandes vannet med sjelene som bader jevnlig å som drikker av det.
Altså er jeg full av sjeler som vil prate oppå den originale platen
platepratere,er ikke det et begrep vi bruker mye?
Å,nå surrer han igjen,den plateprateren?
Er ikke det et velbrukt begrep??
Platearbeider,den har vi,den er grei,ofte et mannsyrke,hm å hm.
Men de prater ikke oppå platene,de arbeider heller med nevene og får gjort det de skal,platen er mer ute av fokuset,på et vis
men en plateprater,han døyver den originale musikken med sin egen viftige stemme,som om det var det platen inneholdt.prat.
Ikke er det morsomt heller,når en ligger der,eller sklir rundt på badegulvet,og så begynner de å prate baklengs
oppå en fin låt av MAzarotti,eller DDe,eller den der til DIre Streiats,Eat me alive,som er så rå på slutten når vokalisten synger på kinesisk
som en liten dokke,har du hørt den?
Ok,velsignet er du alle dager
og gledens ånd gjør deg
fager!

GjenopprettetMedlem
Ordener som ordner det meste, kanskje det hadde vært noe for et surrehue som meg

Men, når jeg tenker meg om er jeg nok alt for sta og egenrådig til å "følge strømmen", så jeg tenker vi lar det være.

(fortsatt kaffe, og fortsatt like svart som natten)

GjenopprettetMedlem
Aventura: Modtag hermed sjamansonens orden for god orden

GjenopprettetMedlem
hehe... Stilig!
Jøss... Rene smykket jo!

Har du laget det i Photoshop...?
oi,hvem er det som snakker nå?
Hvem er denne sin stemme som blander seg inn i det jeg liker å kalle for det åndelige hjemmet??

Typisk tele...
GjenopprettetMedlem
"Aventura":
Har du laget det i Photoshop...?
– Ja, trængte til at lave noget fuldstændigt useriøst, efter bjergene af vasketøj, støvsugning, opvask og deslige