Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dæven døtte og du hellige kundalini!

Ser du for deg rubrikkannonsen; Velutrustet bondage sjaman, alt innen ekstrem healing - Bill mrk: Syfilis

Bildet manifesterte sæ på netthinnen og i ei faderlig fart heiv æ på mæ sko og svingte mæ i en passe vettskremt ekstatisk lynkjapp dans, så kraftig at bjellan klirra tostemt ut i nærmeste rosekratt, dundra laus på tromma imens æ foretok en overdøvende lalala_fingran_i_øran_lala_æ_høre_ikkje_kallet joik (mel; Da klokka klang…) med ”tryllestaven” trygt innpakka i kevlar m. blykjerne kondom…

Det faller meg inn at et godt råd til alle sjamanspirer der ute er å tenke seg nøye om med tunga rett i munnen før man knytter en dusk med kjønnshår i drømmefangeren.

Hmmm… håpe æ ikkje pådrar mæ åndelig smikk på ”tryllestaven” no... Åh loi la lo la loi la lo laloilalolalolalo  :beer:
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
:lol: :biggrin: :eusa_clap: :w00t:

RITA
Anonymous
  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap: :eusa_clap:  :eusa_clap:

Steike...!  :lol:
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

[…]
Bildet manifesterte sæ på netthinnen […]

– Uaargh, jeg har også noget klistret siddende på nethinden :icon_twisted:

:lol: :lol: :lol: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
jeg synes ikke ,at dette var noe morsomt.

Men dette synes jeg er morsomt.

under noen  kamlanier skjer det ,at det kommer slike freelansere ånder som kommer for å hjelpe sjamanen.
Disse freelansere ånder kan være ganske taktløse.
De kan spørre for eksempel en som er tilskuer under kamlanien,om vedkommende har kjønnsorganer.
Om manen skal svare på grunn av sin uoppmerksomhet, JA!,så kan han regne med i å bli impotent med det samme.

:badgrin:
GjenopprettetMedlem
:o

Jaja...hver sin smak.
GjenopprettetMedlem
Cenobit - you made my day!!!  :eusa_clap:

:icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Kan bare kommentere ----- så megen elændighet.
GjenopprettetMedlem
"dimi":

[…]

dimi, du har et ufatteligt mod til at tage de værste tabuer op, som jeg sætter stor pris på. Og dig med :wub:

ups, afsporing :-X
GjenopprettetMedlem
"dimi":

Da beklager jeg min taktløshet dimi, det falt meg ikke inn å spørre om din tillatelse til å legge dette ut av følgende grunner:

I din svarPM i går ga du bestemt inntrykk av at min crazy-humoristiske reaksjon i etterkant av tråden; Er dette rystende nok..., - var morsom og jeg poengterer igjen at jeg ler overhode ikke av deg som person.

Leser du spøken en gang til så vil du muligens legge merke til at det er mine indre bilder av meg og min reaksjon!

Forøvrig forstod jeg ikke helt din noe hårsåre spøk - da jeg ikke vet hva kamlanien er for noe - Jeg forsøkte å google etter svar men fant bare link til en side på et språk jeg ikke kan lese; http://www.linxxnet.de/linXXboriZ/scham ... .htm 
GjenopprettetMedlem
"tjørn":

"dimi":

[…]

dimi, du har et ufatteligt mod til at tage de værste tabuer op, som jeg sætter stor pris på. Og dig med :wub:

men har dere forstått poenget i det spørsmålet fra freelanseren.?

kamlanie er ritualen

mannen kan jo ikke nekte i ,at han ikke har kjønnsorganer og dermed blir impotent.
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

"dimi":

Da beklager jeg min taktløshet dimi, det falt meg ikke inn å spørre om din tillatelse til å legge dette ut av følgende grunner:

I din svarPM i går ga du bestemt inntrykk av at min crazy-humoristiske reaksjon i etterkant av tråden; Er dette rystende nok..., - var morsom og jeg poengterer igjen at jeg ler overhode ikke av deg som person.

Leser du spøken en gang til så vil du muligens legge merke til at det er mine indre bilder av meg og min reaksjon!

Forøvrig forstod jeg ikke helt din noe hårsåre spøk - da jeg ikke vet hva kamlanien er for noe - Jeg forsøkte å google etter svar men fant bare link til en side på et språk jeg ikke kan lese; http://www.linxxnet.de/linXXboriZ/scham ... .htm 

det går bra! jeg liker å spøke ,det er det eneste jeg har par dag.
GjenopprettetMedlem
Vet du hva, - jeg trodde først det var en Kamel-vits???  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, - dimi, hva skulle man gjort uten humor....
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

Vet du hva, - jeg trodde først det var en Kamel-vits???  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, - dimi, hva skulle man gjort uten humor....

hengt seg, sikkert!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"dimi":

"tjørn":

"dimi":

[…]

men har dere forstått poenget i det spørsmålet fra freelanseren.?

kamlanie er ritualen

mannen kan jo ikke nekte i ,at han ikke har kjønnsorganer og dermed blir impotent.

jeg forstod godt pointen. Jeg blev bare ked af det, hvis du misforstod min kommentar, som rettet mod dig personligt. Det var den ikke. Det er emnet, og de billeder det giver mig, jeg trængte til at afreagere over. :icon_rolleyes:
AdsBot [Google]
Er're mulig?  :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol: :lol:  :lol:  :lol:

En tråd for gudskjelov~kvelden  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Cenobit, du er unik ...
gudbedre meg nå fikk je meg en real gapskratt :lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Takk - Men all ære tell han dimi, uten hans engasjemet i en noe rystende tråd ville æ aldri ha fått denne berikende opplevelsen  :respect:

Æ må beint ut si at æ ikkje veit korsjen æ skal få takka han nok for de forløsende latterkulan som kom opp av halsen på mæ igjen og igjen...  :lol:

Sende herved en bamseklem (gummibelakt) tell denne russiske bjørnen av en på mange måter flott fyr  :wub: :respect:
GjenopprettetMedlem
Men....jeg skjønte ikke kamel-spøken  :confused:

Hvorfor blir han impotent om han innrømmer at han har kjønnsorganer? *uforstående*
GjenopprettetMedlem
"Sommersky":

Men....jeg skjønte ikke kamel-spøken  :confused:

Hvorfor blir han impotent om han innrømmer at han har kjønnsorganer? *uforstående*

kan du gi fra seg det dyrebæreste du har?

kan du gi slipp  på noe som er utenkelig å gi slipp på?

dessuten, så det ingen spøk i det hele tatt.
GjenopprettetMedlem
Men, selv om han innrømmet at han har de, betyr det jo ikke at han vil gi de bort.Jaja, kanskje det ikke er meninga jeg skal skjønne  :I
GjenopprettetMedlem
Siden det ikke er spøk, men alvor Dimi...  ;)

Moralen er altså :

- man må ikke være en uoppmerksom tilskuer  :w00t:
- man må være villig til å gi slipp  :w00t:
- koste hva det koste vil  :w00t:

:icon_cool:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
"Hexedoktor":

Siden det ikke er spøk, men alvor Dimi...  ;)

Moralen er altså :

- man må ikke være en uoppmerksom tilskuer   :w00t:
- man må være villig til å gi slipp  :w00t:
- koste hva det koste vil  :w00t:

:icon_cool:

Hexedoktor'n

:eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Moralen er altså: om man er uoppmerksom i arbeidstiden risikerer man å miste verktøy, dette gjelder ihvertfall for de fleste håndtverkere. :icon_lol: