Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har fått telefon fra et sonemedlem om at pmer er sendt til feil personer. Noe er feil, dette skjer bare uten intensjon. Tullsjura, White Flame Woman og Torstein har vært nevnt i dette. Og det kan jo være fler også.
Samtidig var det en bekymring her om at AW kan stå bak. Er det virkelig sant at han bruker Keh sin datamaskin? Se denne tråden, her truer AW med å legge ned sonen. I så tilfelle må det gjøres noe. I verste fall er han inne og leser det jeg skriver her.....
http://sjaman.com/component/option,com_ ... 8#msg84758
Er keh enda bortreist?
Jeg vet selvsagt ikke om disse to tingene har sammenheng, muligens ikke, men det må jo gjøres noe i hvertfall.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Andreas Winsnes er i Sibir...med sin egen, medbragte stasjonære pc.
Det han skriver om der er sagt i spøk.
Vet at flere her inne har uttrykt at de er redde for Andreas, men jeg er ganske overbevist om at han er langt fredeligere enn hans rykte skulle tilsi. Slik jeg kjenner ham er han en rimelig rolig og snill person.
IL
GjenopprettetMedlem
Forresten...PM-er har vært på avveie før. Da ble jo den funksjonen stengt for en tid.
Har du sendt mail til Keh om dette?
IL
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke hørt noe mer om PM på avveier siden den dagen det ble skrevet. Jeg har ikke sendt mail til keh heller, det virker som det har roa seg. AW har visst også tatt seg en pause, ser det ut til.
Men hvis keh ser det her en gang, så kan det jo være fint å få et svar om AW har tilgang til å administrere sonen.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Det har han nok ikke.
Skal tipse Keh om den tråden du linket til, jeg
IL
knunett
Hei folkens,
Jeg liker veldig dårlig at AW bruker meg på denne måten og i tillegg truer med å misbruke min gjestfrihet for å skade sjamansonen. Det skal jeg si veldig klart i fra om når han er tilbake fra reise. AW ville ikke kunne få administratortilgang selv fra min maskin, pga. passordet må oppgis en ekstra gang etter pålogging for å komme inn i administratorpanelet.
Feilsendte PM'er er et problem vi har slitt med tidligere og er knyttet til måten Joomla og forumet henger sammen på. Jeg trodde jeg hadde fikset dette.... Dessverre blir ikke denne koblingen mellom forumet og sjamansonen videreutviklet lenger. Vi vil ikke få en ordning på dette før vi har gjennomgått en større oppgradering/konvertering av forumet til noe som fungerer 100%. Dette er svært tidkrevende, men jeg skal forsøke å få gjort noe med det om ikke alt for lenge.
Knut-E
GjenopprettetMedlem
Ok, takk for tilbakemelding, Keh.
Jeg skal gi beskjed til Cenobit, som ringte meg om dette.
Mvh Stridshjelp