Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
knunett
Hei,

Det har vært et par mindre problemer med oppgraderingen av forumet. Utloggingsknappen på Sjamansonen fungerte blant annet ikke. Denne har jeg nå fjernet. Inntil videre kan utloggingsknappen i forumet brukes. Jeg regner med å få fikset på dette når neste versjon av forumet kommer ut. Finner dere flere feil, så er det fint om dere sender en PM til meg.
Anonymous
En tanke som slog mig just. I det förra forumet var en fin finesse att man kunde klicka på "pathen" man hade besökt, för att komma tillbaka, till tidigare. T ex om jag läser artikeln "Dyrene hilser livet" så är pathen:

Debattsonen > Sjamanens vei > Kraftdyr og dyresjamanisme > Dyrene hilser livet...

Og vill jag så tillbaka till Sjamanens vei, kunde jag bara klicka på strängen där ovanför. Men det kan man ikke lenger.

Är det ngt man kan ställa in, eller är den funktionen borttagen helt?

Den var lite fiffig tycker jag :)

Mvh,
Thomas
knunett
Ops... Så ikke at pathen ikke er klikkbar lengre.  :razz: Jeg skal få sjekket det med det første... Ser også at PM-info er borte i profilen som vises øverst. Den vet jeg heller ikke hvor har blitt av... :)
knunett
Da er path'en linket igjen, og jeg har lagt inn personlige meldinger i profilen på førstesiden.  8)
Anonymous
Kanoners! :)