Jag tänker så här: eftersom det är kun admin som kan skriva i forumet är det inte rättvist mot andra personers sina inlagda hendelser och events vis admin driver och dytter opp de hendelser de själva syns ska synas mer.
Forumet rensas ju hela tiden så att det kun är de aktuella hendelserna som syns, så ngn oppdytting är ju heller icke aktuellt.
Jag insåg detta då jag själv drev och skrev svar till Wolf på min Norrlandsträffs-hendelse. Det var ju inte fair mot andra som INTE kan delta i diskussionen tänkte jag, sen kom det rena "oppdyttingar" också på Mesnabacken-posten och då reagerade Bjärven
Jag tycker INTE man ska skriva/diskutera/posta mer än hendelsen i sig i Hendelser-forumet av hänsyn till alla som INTE kan skriva i det. Om det nu inte gäller info som DIREKT rör hendelsen; typ dato-ändringar etc.
Nåja, det är ju ingen stor sak detta egentligen men det skulle vara skönt om vi moderatorer jobbade i lika riktning iaf. Folk börjar snabbt se snett på en mod om de gör ngt de andra inte kan för ofta.
Så... är ni eniga i detta nu när ni fått tänka på det? Eller är jag bara en gnällig bitch?