Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ettersom jeg samler på fjær, lurer jeg på hvilke fjær som har størst kraft.
Non som vet?
GjenopprettetMedlem
skulle gjerne visst det selv. Fikk en gammel slitt ørnefjær ca. 35 cm, nokså smal, for ca 1 år siden. Jeg visste ikke noe om kraften den gang, men den har vært en viktig hjelper i min intuitive oppvåkning. Seiner fannt jeg en selv og fikk enda en av en venninde. En utrolig vakker mere rund eller brei. Den er brun, og var fersk og lukta utrolig sterkt. Viktige og gode hjelpere på veien. Vet ikke engang forskjell på halefjær, kroppsfjær eller vingefjær. Skulle gjerne lært det. I sommer fikk jeg en drøss med små brystfjær, skikkelig nusselig dunete, og jeg har de under puta mi. Og hvilken kraft!
Jeg får noen drømmer og "beskjeder" jeg bare kan takke for. Føler at disse små gir meg korrigering på veien. Har ikke huset fullt av fjær, heller ingen hodepryd eller sånnt, men der jeg er i livet mitt fungerer det greit. Kjenner at jeg har lyst til å utvide min forståelse for dette med fjær kraft, så jeg følger med . Jo jeg ville også si at jeg får ett personlig forhold til fjærene mine,kanskje fordi de er så få, men har man mange så er det vel noen som peker seg ut ....eller?
GjenopprettetMedlem
Det er tankens kraft som forener,
slikt har derfor den kraft du selv tillater det å ha.
Vær som et barn...
Man trenger egentlig ikke hjelpemidler
-men de gjør det lettere å fokusere.
Og ørnefjær...
kjenner et lite stikk av misunnelse, Æ vil også ha!
GjenopprettetMedlem
Får se om det kan bli flere ørnefjær,gir beskjed

GjenopprettetMedlem
Hva mener du Bierrna? Kan jeg like godt holde i en plastikkskje bare jeg har rett fokus. Vet nå ikke det, men skal prøve .
GjenopprettetMedlem
Hvis man ikke spør,får man ingen svar.

Anonymous
Æ har, æ har, æ har...æddabædda!

Tusen takk enda en gang, Ørnen, du er en engel (ser bare ut som en ørn)!

GjenopprettetMedlem
Jeg tror at det kommer an på hva det er for slags fugl den enkelte har det nærmeste forholdet til. For meg personlig er det ørna, og i går fikk jeg min aller første skikkelige ørnefjær!!

(Tusen takk Narnina

)
Men hvis det f.eks. er skjøra du har det nærmeste forholdet til, vil den ha den største kraften for deg. Og dette kan andre også merke. Så jeg tror nok det viktigste er at du finner deg fjør av den du føler deg nærmest.
Kom forresten hjem fra Peru nå med en kondorfjær i bagasjen...Den er nyyyyydelig

GjenopprettetMedlem
"Edda":
Vet ikke engang forskjell på halefjær, kroppsfjær eller vingefjær. Skulle gjerne lært det.
Kanskje du kan finne litt ut av det her;
http://www.kwic.com/~pagodavista/school ... s/body.htmAnonymous
Flott og lærerik side, Cenobit!

GjenopprettetMedlem
Bare hyggelig å kunne hjelpe
http://en.wikipedia.org/wiki/Feather