Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg er så glad i kaffe. Må ha, bare må ha det hver dag. Ta med-kaffen er en behagelig start på dagen for mange, men når jeg tenker hvor mye papp til sammen av kaffebegere det ligger søplebøttene i hele Oslo til sammen hver dag, må det være sinnsykt mange meter med papp. Kaffe finnes overalt. Hjemme, på skolen, på jobb og jeg vente til jeg kan sette meg ned, så jeg har nesten sluttet å drikke kaffe av papp. Ganske unødvendig egentlig.
GjenopprettetMedlem
Går man rundt å drikker kaffe?
Jeg å elsker kaffe. Kan fint sluke en kanne eller to om dagen

...Med litt hjelp da seff.
Men at man ikke kan vente på promenaden på vei til jobb eller kino, det skjønner jeg ikke!
Hvis det er under bilkjøring, så finnes statoil! Hehe!
GjenopprettetMedlem
Til alle stordrikkere av kaffe: Denne vanvittige deilige og nødvendige drikken har et drawback - den stjeler B og C vitaminer fra kroppen vår. Nyt kaffen, men det er klokt å ta ekstra tilskudd av de nevnte for optimal helse ...
Sjøl har jeg medbrakt krus...
hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
kaffe er like nødvendig som luft mener da jeg

hehe.. sluker nok et par kanner kaffi omdagen og det uten hjelp, imotsetning til silva.hehe. drikker for det meste av krus og sånt men er enig i at papp kopper er sløs, alle skulle fått vær sin kaffekopp til å henge rundt halsen
ingen kopp ingen kaffe