Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg har fremdeles ikke gitt meg med å få i stand en mønstring for miljøet. Jeg føler at mitt siste forsøk med flyere ikke gjorde noe foskjell. Hadde egentlig ikke venta meg det heller. Det ga meg allikevel blod på tann. Jeg prøver å tenke litt større og langsiktig. Til det nye "prosjektet" har jeg tenkt å få med folk til å stille opp på en mønstring. Jeg ønsker at det skal være minst 1000 pers med på denne mønstringen. For å få til det har jeg tenkt på å gå på gata med flyere og en liste. På den lista kan de som ønsker å stille opp på ett slikt arrangement, skrive ned navn og adresse slik at jeg får gitt beskjed når vi nærmer oss 1000 pers. I tillegg vil jeg veldig gjerne ha en enkel hjemmeside hvor folk kan registrere seg med mail adresse. Problemet er at jeg ikke har filla peiling på hvordan man lager hjemmeside, og da er det naturlig å be om hjelp. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med dette?