Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Tenka at jeg sitter her å dør litt varje dag
øvar mej på døden,och gjør mej klar
titta på andra som blør under kniv å kar
skrika inni mej och dø sammans med smærtan
i denna helvetes Ø

Anonymous
Det her e jo helt forferdelig!

GjenopprettetMedlem
Skrekk og gru......
At det går an å være så ond mot uskyldige dyr?!

GjenopprettetMedlem
Nei nei kjære mor
all ulla blei sendt til storebror
etter at han fanden kom med kniven sin
eier jeg ikke lenger kroppen min
GjenopprettetMedlem
F...f....!

Det er merkeleg korleis smerte og lidelse i industrialisert nytte og masseproduksjon er meir akseptert?
Berre det skjer mange nok,så er det liksom heilt greit..?
Takke seg til unedbrytbar fleece framfor smerte.
På ei anna side har eg erfart korleis det er å pirke,skrubbe,klippe og rense kvite kravlande,spyflugelarve i tusental ut av hud,musklar og kjøt på levande sau. Sexy.
Det er ein veldig god øvelse i å erkjenne sakte og sikker destruksjon og lidelse.
Men så skal jo både bonde og lam leve ei stund... og kanskje spyfluga og.

GjenopprettetMedlem
eller ull fra norsk bjørnespist sau....
GjenopprettetMedlem
Det er så fint å være menneske og faktisk tilhøre samme art som disse

GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
Det er merkeleg korleis smerte og lidelse i industrialisert nytte og masseproduksjon er meir akseptert?
Berre det skjer mange nok,så er det liksom heilt greit..?
Kom til å tenke på dokumentarfilmen; The witness
http://www.tribeofheart.org/wit1.htm
Summary:
How does a construction contractor from a tough Brooklyn neighborhood become an impassioned animal advocate?
In the award-winning documentary THE WITNESS, Eddie Lama explains how he feared and avoided animals for most of his life, until the love of a kitten opened his heart, inspiring him to rescue abandoned animals and bring his message of compassion to the streets of New York.
With humor and sincerity, Eddie tells the story of his remarkable change in consciousness.
"THE WITNESS is one man's truth that cries out for mass exposureα may be the most important and persuasive film about animals ever made.
- Howard Rosenberg, Los Angeles Times
Tenker at slike filmer som dette må til for å endre folks persepsjon vedr industri som kynisk utnytter dyr.
GjenopprettetMedlem
Takk for informasjon om menneskets kyniske råhet.
Det er ét godt aspekt i dette, nemlig at vi får informasjon om det som skjer.
For bare slik kan folk våkne og ta et standpunkt.
Polariseringen tilspisses, og alt skal frem i lyset. Det er bare slik vi kan endre på tingene.
Det har jo 'alltid' vært der. Nå får vi se det, og kan reagere/protestere. Og det er bra.
GjenopprettetMedlem
Eg vil polarisere litt til,og våger meg på å legge inn denne artikkelen,som set fram ei liknande ,men også
annleis problemstilling:
Skal reglar for dyrehold i Norge vere annleis enn vanleg fordi ein må ta hensyn til eit urfolk sine sedvaner?
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_troms_og_finnmark/finnmark/5543484.html
(veit ikkje korleis det gjekk med denne saka)
Eg påstår
ikkje at td. alle reineigarar behandler sine dyra slik,men tenker meir på om slikt skal godtakast,fordi nokon seier det er tradisjon?
Reindrifta er også under lupen av etiske og økologiske omsyn:
http://org.umb.no/etikkutvalget/Utallelser/REINDRIFT.htm