Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem

Skal man no ikkje få ha brøskiva i fred heller??
English rendering: The leet hacker ate my sandwich.
Limt inn fra
http://en.wikipedia.org/wiki/LeetGjenopprettetMedlem

Tøft!
Men når våre innlegg begynner å bli så mange som sandkornene på stranda (ikke minst mine egne) Så kan det vel være vanskelig å finne frem, og da kommer jo uttrykket "which sand?" og da har man jo både det å leete, og sand og hvilken - en viss logikk?
Dette er nå min ringe teori foreløpig
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
-3-3 !
Jeg har begynt å bruke dette på enkelte områder - men kjente ikke til fenomenets navn, the name of the game, og heller ikke til dets opprinnelse. 74x!
GjenopprettetMedlem
Hi there sandel,
Its seems you have a complex mind and soul sandel. I did not realy understand what your message was.
Im looking forward to your explanation of -3-3 and its symbolic message.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
VF: " - " symbolizes H. 3 stands for e. The message being that Cenobit made me laugh.
Jeg har brukt min variant av Leet en del for å lage passord som har varierte tegnkombinasjonene og allikevel er lett å huske. Anbefales. Trenger slikt ved det voksende antall passord jeg benytter meg av i cyberspace. Jeg skriver de nemlig aldri ned.
Dermed er vi tilbake ved det tekniske utgangspunktet ... ;-)
Isolde, stilig, //3770I*
GjenopprettetMedlem
//3770I* er det samme som |\|3770P som er nettop, eller er jeg ikke på nett nettop nå

GjenopprettetMedlem
Hi there,
This looks like some shamanic art to me.
Peace and love. 32