Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
- får jeg nå lagt inn nytt innlegg???
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

Merkelig?
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

"cenobit":

Merkelig?

Skulle poste en sjamanerfaring, men nei nå får jeg bare til å poste innlegg her??? stadig like forbauset tar jeg time out...
GjenopprettetMedlem
kanskje ikke erfaringen vil deles?
GjenopprettetMedlem
Har vært ute for det selv, flere ganger..
Tenker som Hjortedanser at det ikke var meningen det skulle
komme på trykk..
:o :o
GjenopprettetMedlem
Me too...  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Jeg har også opplevd dette, når jeg bruker lang tid på et innlegg kommer jeg over en tidsgrense hvor det er risiko for at det slettes. Hvorfor det er en slik tidsgrense eller om det er en slags datafeil, det vet jeg ikke.......

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hadde ikke noe med tidsgrense å gjøre - enkel klipp og lim fra "notatblokken" - Og Ja, - den skulle ikke deles nå da den fortsatt er noe uferdig - så det da jeg tok fatt i trommen igjen i morgentimene...

WFW (eller andre for den saks skyld) kjenner du til Hyperboreerne?
Guddinnen
Denne jenta, på ti, tolv år, må hatt en høyere status enn konger og høvdinger.
Hun kunne ha vært en prinsesse som var seerske, men selv ikke det tror jeg ville kvalifisere henne til å bli gravlagt på Einangen.
Når en ser på gravens størrelse, plassering og smykket hun hadde med seg i graven, et smykke som kan symbolisere, en fullendt
syklus og kosmisk orden, så vitner det om at jenta kunne ha "gudestatus", og fikk en begravelse som bare var en guddinne verdig.

limt inn fra http://www.x-lofoten.com/hyperborea.htm

Og det skal ha vært en viss kontakt mellom Jukkasjärvi-lappene og folket i hyperborea - har spurt Passopp pr pm vedr en bok som er skrevet om temaet...