Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Mange av PMene jeg har sendt staar oppfort i utboks men ikke i sendt-boksen. Er meldingene sendt eller ikke? Hvis de ikke er sendt, hva skal jeg gjore for aa sende dem?
Off topic maa jeg si at designet i forrige utgave av forumet virket mye mer proft og attraktivt enn dagens.
Naa virker det barnslig, litt anime lissom. Med et seriost design vil sonen bli tatt mer seriost.</t>
GjenopprettetMedlem
Ja si det flott å nytt skal det være, for en datakyndig som meg, så trenger jeg en hjelper
men trur du noen er intrisert over der, neida no må du klare selv ikkesandt,
jeg som kosa meg på sonen, plusselig en kveld uten videre kom tanken slett shamansonen uten grunn
egentlig en innpuls, ikke så merkelig når de slettet det gamle sonen,selvsagt savnet jeg det gode selvskap å når jeg logga meg inn igjen etter en stund
var alt nytt, samtidig som det føles som en spøkelsesone som er fraflytta.
ja alt har vel sin grunn, mange nye har kommet til, men hvor er deres innlegg ?
koseligere var det før også når man så de siste inleggene nederst på siden,
en følelse av å være på nett med de andre, felleskapet :wub:
for min del var det koselig å få være med på å dele og oppleve andres opplevelser - humor - og lærdom og vei
nå er tomheten kommet til meg, før var sonen som å ha kommet hjem
nå er det som å komme til et tomt ensomt hus
en kjempeklem fra bast til alle å takk for mange intresange timer i fellesskapet, å lykke til med den nye
sonen Ailo :respect:
Takk for det gode selvskap lykke til videre :wub:
GjenopprettetMedlem
Naa er ikke jeg den store tilhenger av sonen i utgangspunktet, men siden jeg skriver om Sjamansonen i boka om enteogener trenger jeg en verdig motstander, og inntrykket av verdighet svekkes kraftig slik sonen ser ut naa. Selv for ihugga tilhengere av "plastikksjamanisme" maa vel dette bli litt mye tegneseriaktig og kunstig? Ber om at det gamle forumet gjennopprettes, takk!
Men funker PM naa? Ser at flere av meldingene mine fortsatt er i utboks, men ikke i sendt-boksen, samtidig som meldingene merkelig nok gradvis overfores til sendt-boksen fra utboksen av en eller annen grunn. Hvorfor det mon tro? Kjekt aa vite om motaker har faatt meldingen eller ikke.
GjenopprettetMedlem
Eg vil komme med eit glimrande forslag; kvifor ikkje gjere PM funksjonane slik at ein kan flytte inn-boks meldingar over i boksen for sendte meldingar?
Kva er vitsen med den ut-boksen i det heile? Berre tull.Tek berre opp ekstra plass.
Det ville gjort livet mykje lettare for meg.
Innboksen min er stappfull,derfor får eg ikkje opp nye meldingar som står på vent hjå meg no. :'(
I tillegg slit eg med det same som Herr Winsnes,..det er som å kjempe mot vindmøller..
Det er synd mykje av framsidekommentarane er borte for godt, men også ganske greitt.
Ildebrannar rasar,jorda sluker hus og folk,kloder krasjar og folk slåst,
men sjamanen lyt vel berre holde fram?
Når det gjeld utsjånad på den nye Sona,tykkjer eg det breie,gråkvite og eterisk prega feltet eller råma i ytterkant gjev eit svevande preg som ikkje er allereie jorda folk verdig.
Eg likte betre når det var mørkt rundt,og ein fekk kjensla av å kikke inn i eit opplyst skattekammer i ei
nyoppdaga,eldgammal hole.
No er det så opplyst her,at ein kan undre seg på om ein er bortført av aliens som er i gang med å lobotomere.. :beer:
Kvifor ikkje stele litt meir design frå levande eller døde sjamanistiske kulturar?
Samisk eller frå Tuva td.?
Eller slike fine tegningar ala dei Trumman lagde?
Eller litt ulikt preg på dei ulike temaene i forumet?
Det er ein utruleg rikdom å ta av,og no er det ein smule.. sterilt.