Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg hadde skrevet en kommentar til artikkel på forsiden, men det hele strandet med koden. Jeg prøvde med det nummeret som står ved siden av rubrikken, men det var feil.
Hva er så koden, noen som kan hjelpe?
knunett
Det er tallkoden som står oppgitt som skal tastes inn i det tomme feltet, men hvis du skriver feil må du trykke på "Refresh"-knappen i nettleseren din slik at du får en ny kode. Prøv igjen, så går det bra.
Anonymous
Takk for svar. men det funker ikke. nå har jeg macintosh, og har ingen refresh-knapp?
Skriver inn riktige tall, men kommer ikke igjennom, da..
GjenopprettetMedlem
Alle nettlesere har muligheter for "refresh" som på norsk kan kalles "last inn siden på nytt". Hvis du har Macintosh bruker du kanskje Safari, da går du opp til "Vis"-menyen der øverst til venstre på skjermen, du finner dette omtrent midtveis på menyen som da kommer opp. Som du ser kan du også bruke tastetrykk, nemlig Eple-knappen pluss "R". Prøv det. Hvis det ikke nytter da si fra her, bl.a. hvilken nettleser du bruker, så skal jeg se om jeg finner ut av det.