Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har hatt vanskeligheter med å få fram "sonen" det siste dygnet! :eusa_doh:
Ser at det ikke har vært noe aktivitet fra andre heller. Håper det er fikset nå?

Trodde nesten jeg hadde blitt sensurert... he  he ...  :w00t:
W3 [Sitesearch]
Ja det er ikke lett å logge seg på for tiden  :moreevil:
GjenopprettetMedlem
Uff da, med litt uflaks er både keh og David og Trumman og Ailo bortreist for pinsen.  :o
Jeg griper sjansen mens jeg er pålogget og ønsker alle en god pinsehelg. 
    :eusa_dance: 
Anonymous
Har også hatt problemer. Kommer melding om at sonen ikke er tilgjengelig. :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Endeliiiig!!! Har ikke kommet inn på nesten to døgn!! *abstinenser*

Sender Keh en pm om problemet, i tilfelle....
Anonymous
Jeg har også hatt problemer. Logget meg på i går,men fikk ikke åpnet debattsonen :exclaim:
knunett
Webserveren ble oppgradert i går, og sjamansonen ble utilgjengelig mens arbeidet pågikk. Synd at det skal ta så lang tid. Ikke bra i det hele tatt  ::)
GjenopprettetMedlem
Slike oppgraderinger er vel planlagte..går det an å legge inn info på forhånd hver gang?
Det er flere som tror de er blitt utestengte, bl. a., når sånt skjer :(
GjenopprettetMedlem
:icon_rolleyes: Phuuu....Det går fortsatt kjempetreeegt å koble seg fra den ene siden til en annen.....  :shyone:
knunett
Slike oppgraderinger skal gå veldig raskt, og skjer som oftest på tider av døgnet med få brukere. Her har noe gått galt. Det arbeider fremdeles med saken. Dette er helt utenfor Ailo og min kontroll dessverre.