Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
W3 [Sitesearch]
Får ikke til å søke i innleggene , kommer bare opp at siden ikke kan vises ?
GjenopprettetMedlem
Har også gjort forsøk på å bruke forumets søkefunksjon..... IT SUCKS!

W3 [Sitesearch]
Er veldig mange innlegg og leite seg fram i

Anonymous
Keh, når blir dette fikset? Jeg får heller ikke søkt noe særlig. Og nå flommer det jo av postinger over alt og vet jo at det finnes noe av det samme som en ønsker å ta det opp og ikke husker hvor det var

knunett
Jeg har ikke noen problemer med søking - etter å ha testet litt. Ikke bruk for generelle uttrykk som medfører 10.000 treff... I så fall vil man få en melding om å prøve ett mer spesifikt søkeord...

GjenopprettetMedlem
Dere har fått solstikk hele gjengen,eller noe sånt.

Anonymous
Jeg sliter med det nå - noen andre?
GjenopprettetMedlem
Yep...

knunett
Ops... Nå er det noe galt med søk... Jeg skal oppgradere forumet i løpet av førstkommende helg, regner med at alt skal være i orden etter det.
Anonymous
"keh":
Ops... Nå er det noe galt med søk... Jeg skal oppgradere forumet i løpet av førstkommende helg, regner med at alt skal være i orden etter det.
Ehem....jeg kan fortsatt ikke søke i forumet.
Anonymous
Endelig!Nå funker denne og da vil en lettere finne tilbake til gamle tråder og bruke dem

Takk,KEH!

Nutch/CVS [Bot]
JJJJJJJJJaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det funker. Så flott!!
GjenopprettetMedlem
Søkefunksjonen funker på sett og vis, men bare en gang. Jeg prøvde å søke på et kraftdyr, og det kom opp 10 - 15 innlegg med det ordet. Men når jeg hadde klikka meg inn på ett innlegg, gikk det ikke an å komme tilbake til søkesiden. Da kommer det frem en side som heter "datoen for siden har utløpt". Går det an å fixe?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Søkefunksjonen hos meg søker kun i artiklene som er (eller har vært) på forsiden - ikke i debattsonen. Det er litt trasig for ofte kommer ting opp til ny diskusjon som har vært belyst før, og da er det artig å finne tilbake dit. Mener det fungerte for et par uker siden, like etter en oppdatering, men altså nå begrenset til artiklene... Det er jo en forbedring - i fjor virket ikke "Søk" i det hele tatt hos meg...
Har en iMac G5 — i tilfelle dette har noe med Mac vs. PC å gjøre?
P.S. Har prøvd ikke mindre enn syv forskjellige nettlesere for Mac, så det er ikke der problemet ligger.
Anonymous
Det var rart, Passopp. Jeg forsøkte akkurat nå og fikk da til å søke på begge steder, men..
Hvis jeg søker i "søkerboksen" inne på selve forumet får jeg kun opp innlegg fra herfra. Dersom jeg søker fra "søkerboksen" på forsiden får jeg kun fra artiklene på Sjamansonen. Jeg har PC.
Forresten når sover du?
GjenopprettetMedlem
Interessant — altså to forskjellige søkefunksjoner. Det har jeg muligens ikke tenkt på. Og nå ser jeg at den som er på forsiden gir resultater kun fra artiklene, det visste jeg fra før. Og/men dessverre — den som er her inne i forumet gir null treff uansett hva jeg søker på av vel kjente temaer...
Jeg skulle akkurat nå kommentere filmen Apocalypto som noen skrev om for et par uker siden, men finner det ikke igjen...
Når jeg sover? Det spørsmålet må jeg nok sove på!
Anonymous
Burde nok sende dette som Pm, men det du søker etter finnes kanskje her:
http://sjaman.com/index.php?option=com_smf&Itemid=106&topic=3730.0
(fant det via søkefunksjonen)
"Bare hyggelig", svares det herfra
GjenopprettetMedlem
Tusen takk! Så fikk jeg kommentert den fæle filmen...
"NNy":
"Bare hyggelig", svares det herfra
NÅ, ENDELIG, mer eller mindre PLUTSELIG, virker søkefunksjonen også her i forumet. S-sonen var utilgjengelig et par minutter i morges; regner med at kanskje noen kunnige folk var inne og ordnet opp i dette, da...