Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
knunett
Serveren som Sjamansonen ligger på ble hacket sist uke. Nå skal det meste være på plass igjen og på ny server, men enkelte småjusteringer vil tas litt etter hvert. Hvis noen har problemer, eller oppdager feil så meld gjerne fra om det her. Hvis noen er flinke med beksvart voodoo, så hadde det vært topp om dere peiler dere inn i Tyrkia ett sted... TheTurkishHacker er navnet  :razz:
Anonymous
Hei, godt å være tilbake.Håper smilisene kommer påplass igjen.
Når jeg går inn på sjamansonen, blir jeg bedt om å logge meg inn, selv om jeg er innlogget.
denne feilen var tilstede før også. Det betyr jo ingenting,men bare for å pirke...
knunett
Der var smiliene på plass...  ::) Skal se på innloggingen også etterhvert. Det er viktig at dere logger dere inn på framsiden av sjamansonen, ikke direkte i forumet.
GjenopprettetMedlem
Hurra för Keh m fl  :eusa_clap: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Jippiiiii!!!  :w00t:

Samtidig må jeg jo si at når Sjamansonen ligger nede har vi ingen grunn til å sitte og sture...tenk på alt det fine sjamanistiske arbeidet vi får tid til å gjøre når vi ikke sitter lenket til PC-skjermen  ;)

Når sonen er nede er det jo bare å gå ut og praktisere litt av det vi lærer av hverandre her inne... :idea:

Bare sånn til ettertanke  :P

Klem!
GjenopprettetMedlem
Vennen  ;)

Tar du dine egne råd til ettertanke ??

:wub:    elin
GjenopprettetMedlem
Hei Keh!!!!

Hmm det så fint at sjamasonen er i gang igjen.Når den ble borte  føltes det  som  det ble mangel på tiførsel av utvikling.

Joooosss det er så mye å lære her  :P

:eusa_clap: :eusa_clap:  :eusa_clap: for Keh
GjenopprettetMedlem
Det sker mye magi her på sona.. og laerorikt