Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei!!!
jeg skulle gjerne vist hvordan man logger av jeg.
jeg har trykket på "logg av" knapper og det som er, men det går rett og slett ikke.
nå har jeg snart trykt meg grønn, og likevel står det lambi... hu har lånt dataen min, og siden har hu vært logget på.
hvordan får jeg logget av henne, så jeg eventuelt kan få registrert meg?
knunett
Prøv å slette informasjonskapslene (cookies) i nettleseren din. I Internet Explorer velger du Verktøy i menyen - deretter "Internett valg". Her skal du finne en knapp der du kan slette gamle informasjonskapsler. Et annet alternativ er å bruke og innstallere en annen nettleser enn den Lambi bruker... Feks. Firefox, da kan du ha sjamansonen for deg selv...

GjenopprettetMedlem
hei igjen...
tusen mange takk for svar...
jeg har nettop byttet til firefox, jeg..
også prøvde jeg å gjøre sånn som du skrev med cookies, men jeg må nok ærlig innrømme det at når det kommer til data og andre elektroniske duppeditter er jeg nok stok dum.

har du en lettere måte å forklare det på? som til en 3åring eller noe? da kan det hende jeg skjønner det nemli

GjenopprettetMedlem
Hvis du klikker deg inn på verktøy-menyen og nedover den til slett private data...så skulle resten gå greit...
Eller tast Ctrl+Shift+Delete samtidig, så gjør det samme nytten
Lykke til...
Et annet rensealternativ er gratisprogrammet CCleaner.