Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Var litt nyskjerrig på hvilke emner alle disse gjestene våre leser.
Det står 27 gjester og leser de samme emner ...over lang tid...
Datoen er datert til år 2023, langt forut sin tid er de også...

GjenopprettetMedlem
Etter å ha lagt inn dette , så jeg jo at flere hadde observert dette...( i en annen link) så....
Da kan dere bare fjerne meg......moderator....

Anonymous
Ettersom Sjelevenn ikke er fjernet, benytter jeg sjansen til å snike inn et lite spørsmål til moderatorene:
Må denne funksjonen fungere?
Og i såfall, kan noen av dere forklare hvilke fordeler som veier opp mot følelsen av å være overvåket?
(Dette er ikke ironisk ment fra min side. Hvis den funksjonen er ment som et gode, vil jeg gjerne få litt hjelp til å bli venner med dette som nå gir meg creepy feelings...)
Vennlig hilsen
nnorwell
Anonymous
Chekk [Mer statistikk] ...
Statistikksenter og scroll ner til Forumhistorikk:
maj 2023 3 nye emner 6 inlegg 1 nye medlemmer 49 pålogget

GjenopprettetMedlem

knunett
2023
(Det kan være at leverandøren av serverplass har rotet med dato og årstall en dag, og dermed er det et feil årstall som har satt seg i forumet.)
Anonymous
"keh":
2023 
(Det kan være at leverandøren av serverplass har rotet med dato og årstall en dag, og dermed er det et feil årstall som har satt seg i forumet.)

Doc, what`s up? Have you used your time-machine vehicle again? Marty McFly!!!Back to the Future!

Ja, her leker vi med både fortids- nåtids- og fremtidsånder...
GjenopprettetMedlem
Ja der kan en se...dette er forumet for framtiden

GjenopprettetMedlem
"Lie":
Chekk [Mer statistikk] ...
Statistikksenter og scroll ner til Forumhistorikk:
maj 2023 3 nye emner 6 inlegg 1 nye medlemmer 49 pålogget

Hadde vært gøy å lest disse inleggene å se hva de hadde å si

GjenopprettetMedlem
Det er fort å finne i medlemsoversikten at en bruker som het Caliwany meldte seg på 03.05.2023.
http://sjaman.com/forum/index.php?action=profile;u=977 ...Men personen skrev ingenting og har aldri forsøkt (eller evnet?) å logge seg på Sonen igjen etter på dette.
Ved søk ses at noen vanlige folk sendte innlegg ca feil-tida på 03.05.07,som Lie, Silva, Tiril. Men det ser lissom ikke ut som at folk var helt bevisst at de deltok i et 'forbausende tidsglipp'.
http://sjaman.com/forum/http://sjaman.c ... 254#p50254
Lie
Sv: Hvitveis-vår
« Svar #5 på: 03-05-2023, 14:49:23 »
Harmoni... ja...
Det kan hvitveis, gjöre med deg
Men søkefunksjonen er ikke så lett å bli klok av. Jimango, det er neppe så mange revolusjonerende beskjeder fra framtida.
GjenopprettetMedlem
men det er jo flott å kunne se inn i fremtiden iallefall

hahaha
Anonymous
"tilda":
Ved søk ses at noen vanlige folk sendte innlegg ca feil-tida på 03.05.07,som Lie, Silva, Tiril og Shri. Men det ser lissom ikke ut som at disse var helt bevisst det at de deltok i et forbausende tidsglipp.
(min utheving)
Hæ? Hva er feil med 3.5.07 nå da?? Dette går langt over min forstand. Jeg var ikke forbauset i mai. Tvertimot. Jeg opplevde 3. mai, 2007 som en helt ordinær og adekvat dag. Jeg tror sågar at jeg var på jobb - ihvertfall fikk jeg betalt for det - og kan ikke erindre noe til en "forbausende tidsglipp". (Bortsett fra den vanlige bevistløshetstilstanden som inntrer når jeg åpner kontordøra).
Kan du si noe mer om dette "forbausende tidsglippet" du mener skjedde mai i 2007? Er det nok en av disse new age-greiene som er vanskelig å sette ord på? Et tidsglipp kun for invidde? Hvordan merket du selv til dette tidsglippet? Gjorde det noe med deg?
psbot [Picsearch]
en god elev....

spør og graver.......
Anonymous
Det vaer mye interessant å reise til 2023, men pga sekretesse, har jeg ikke lov å fortelle noe.
Harmoni... ja... Det kan hvitveis, gjöre med deg
är ett kodat meddelande
Sorry folkens...

GjenopprettetMedlem
Velll… vevmester keh svarte litt tidligere i samme tråden, her under emnet ’Tekniske problemer?’:
"keh":
Statstikkens 03.05.2023 kan ha årsak i en midlertidig feil ved servertida, ca på 03.05.07 midt på dagen.Lie skrev innlegg. Joda. Mmm..nja, hvor mye skal vi tro Lies påstand om at hun sendte en
kodet beskjed..
nn, alt har vært fleipende ment

i svarene mine her. Og et glimt i øyet kan og være bakom spørsmålene dine. Jimangos og andres antydninger synes jeg er kjempemorsomme.

Jeg tror ikke selv at Sonens folk kan være i ferd med å danne seg en ny teori om 2023-gjester fra verdensrommet eller andre kultfenomen. Men sammentreff kan tirre opp masse sprø forslag. Som å spøke med tidsmaskinideer a la Brødrene Dal.
...om meg ... ? Kanskje dette var de minuttene (en dag etter mndskifte til mai) der en ut-av-kroppen opplevelse brakte meg susende over trekronene og ut gjennom sfærene. Det var som at de mange år suste fordi meg i løpet av få minutter. Det tok nok ikke lang tid før jeg var tilbake i hverdagen.... og sto igjen i stua og slo på trommen.
03.05.07/03.05.23 kl 14.49 gjorde altså ingenting med deg (og jeg tror heller ikke meg).
GjenopprettetMedlem
"Gjestene" fra 2023 er blitt borte, men hva skjer i mai 2023 hvis Sjamansonen framleis er "på lufta" når den tid kommer?
http://sjaman.com/component/option,com_ ... tion,stats
Månedlig oppsummering Nye emner Nye innlegg Nye medlemmer Flest pålogget
mai 2023 2 6 1 49
Anonymous
Da kommer de selvfølgelig til å få besøk fra fortidens sonehelter

GjenopprettetMedlem
Jeg ser i allefall i statistikken at det kommer flst nye medlemmer til sonen om våren. Tilfeldig? Neppe