Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
knunett
Vi har oppdaget en teknisk feil i meldingssystemet på sjamansonen ("personlige meldinger"), og følgelig er denne funksjonaliteten gjort utilgjengelig inntil videre. Den vil bli aktivisert så snart vi får rettet på feilen. Det er fortsatt mulig å lese gamle meldinger, men man har altså ikke mulighet til å sende noen nye inntil videre...     
GjenopprettetMedlem
Takk for info  - Lurte fælt på hvorfor jeg bare kunne slette og ikke besvare...  :razz:

Håper problemet løser seg snart da det har oppstått en "menneskelig svikt" som jeg enkelt kunne rettet opp med en pm...  :w00t:
Anonymous
Aha  :w00t:
Anonymous
Ikke klart enn?
knunett
Nei. Det vil ta litt tid til feilsøking. Litt varmt om dagen  :beer:
GjenopprettetMedlem
Jeg får personlige meldinger men jeg får ikke svart........., er det problemer ennå......., eller er det bare meg som ikke kan?
GjenopprettetMedlem
  ?
        ?          ?
      ?

::)
Anonymous
Sjamansonens beste resurser er satt på saken.

Ailo, trumman, Inger-Lise og Wolf har dannet en trummesirkel rundt serveren.
Serveren er nå inn i en reise i underjorden hvor den konfronteres med diverse gamle trauma.
Forhåpentlig tas serveren snart ut av transen og kan formidle PMs på løpende bånd.
Anonymous
hey man... det er keh som har bollen, jag sitter bara på läktaren och väntar på mål!!
GjenopprettetMedlem
"Gormii":

Sjamansonens beste resurser er satt på saken.

Ailo, trumman, Inger-Lise og Wolf har dannet en trummesirkel rundt serveren.
Serveren er nå inn i en reise i underjorden hvor den konfronteres med diverse gamle trauma.
Forhåpentlig tas serveren snart ut av transen og kan formidle PMs på løpende bånd.

Er det mulig å få keh innenfor denne healingsirkelen og gi han behandling for heteslaget som rammet ham så hardt i vår?

"trumman":

hey man... det er keh som har bollen, jag sitter bara på läktaren och väntar på mål!!

Skal ikke lage noen diskusjon om hvem som bara sitter i bollen eller har läktaren, men din PM av 10/7 til Nutia har kommet til meg....
📎 ubesvart post.jpg