Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
"Har du problemer med forumet eller Sjamansonen? Får du ikke registrert deg? Skriv en post her og vi vil hjelpe deg!" står det så fint om denne "gruppen", men det er bare et problem med det.. om du ikke er innlogget, så får du jo ikke skrive noe her.

Bare spør Måne!
Kjerringspetakkelet kontakter dere altså på vegne av Måne.
Måne fikk den store ære av å logge inn, og skrive en presentasjon, men så var det slutt.

Måne kommer ikke inn på forumet lenger. Har blitt slettet og registrert seg på nytt, etter ordre fra Ailo. Men Måne venter og venter på aktiviseringsmailen, som ikke kommer, selv ikke etter utallige trykk på resend activation.

I følge Ailo er Måne registrert, i følge Keh er hun det ikke. Uansett; Når Måne prøver å logge inn, kommer beskjed om at hun er blokkert!

Måne har laget Kjerringspetakkelet sin konto, og den virker fint. Så Måne laget seg ny konto, som Lys, men får ikke aktiviseringsmail på den heller. Måne/Lys prøvde å være lur, og trykket på send passord. Da kom samme beskjed som på Måne, nemlig BLOKKERT.
Kjerringspetakkelet lurer derfor på hvor lenge Kjerringspetakkelet må savne sin Måne/Lys? Er det håp?

Sensis [Crawler]
Måne
Kjerringspetakkelet
Lys
Du/dere tre er registrert på samme IP-adresse i vårt medlemskartotek, som betyr at du/dere skriver fra samme datamaskin. Ingen av disse brukernavnene er utestengte.
Flere medlemmer har registrert seg i den tiden Måne har prøvd å få adgang til Forumet. Systemet fungerer hos oss. Da må det være en registreringsfeil hos Måne.
Jeg slettet Måne i medlemsregistret for en tid siden og oppfordret deg til å registrere deg på ny. Du gjorde det. Nå står du i registret igjen.
Jeg forstår at du ikke kan skrive under brukernavnet Måne. Jeg har gjort hva jeg kan gjøre for Måne.
mvh ailo
GjenopprettetMedlem
Så det betyr at Måne/Lys og Kjerringspetakkelet ikke kan bruke samme pc??
Måne får forsatt beskjed om feil passord, og nytt kommer visst ikke.
Lys kan slettes, for Måne har ikke bruk for to kontoer

Sensis [Crawler]
"Kjerringspetakkelet":
Så det betyr at Måne/Lys og Kjerringspetakkelet ikke kan bruke samme pc?? 
Hvor har du dette fra? Bruker ikke dere samme PC?
mvh ailo
GjenopprettetMedlem
Hei! Det er Måne som snakker nå:
Kjerringspetakkelet har visst misforstått? Så vi kan bruke samme pc altså?!

Men jeg får forsatt beskjed om at passord er feil, og får ikke nytt når jeg trykker på send nytt passord?
Jeg har veldig lyst å være her jeg også, og det blir litt dumt å dele konto med Kjerringspetakkel. Private pm og sånn.
Måne
knunett
Dere kan fint dele en PC og ha to forskjellige kontoer her. Husk at du kan bruke hvilket som helst brukernavn, men da velge "Måne" som visningnavn. Da vil "Måne" vises sammen med innleggene... Bare opprett en e-post-konto et eller annet sted der du får aktiviserings-eposten. Husk at to kontoer ikke kan ha samme e-post-addresse.

GjenopprettetMedlem
Kjerringspetakkelet ble plutselig veldig glad i keh..

Kan noen slette måne og lys, så hun får laget konto på nytt?
Kjerringspetakkelet og Måne takker masse for god hjelp og oppklaring av mysteriet