Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Forsiden av Sjamansonen synes jeg ser veldig rar ut om dagen, virker som at navigasjonsmenyen på toppen sprenger plassering av diverse objekter .
har prøvd både Mozilla firefox,seamonkey og Konqueror som nettleser med samme resultat.
GjenopprettetMedlem
Helt i orden her også, Firefox, Opera eller Esplorer.
Firefox er best da...

Anonymous
jøssenavn er det hos meg feilen kan være da tro ?
synes det var rart jeg skulle få feilen på 3 forskjellige nettlesere (bruker linux Os)
[Edit] Nå har jeg prøvd Opera 9.26 ,samme feil der også
GjenopprettetMedlem
Helt fint her i explorer og firefox
RITA
Anonymous
Har hatt litt rar forside jeg og..
Men kun den biten med at Tre Bjørner Forlag og Forum har hoppet ned.
-Det kan i og for seg være dataen min da.
Lever litt sitt eget liv den.
Lilly
GjenopprettetMedlem
hos meg er den også sprengt

GjenopprettetMedlem
doktor`n på ferie, midt i ærbestida?
jaja vi får vel leva med det

GjenopprettetMedlem
Hmm... Kan det ha noe med skjerm innstillinger å gjøre, hvilken oppløsning bruker du?
Det har hendt at jeg har fått opp siden på den måten ja, men det har rettet på seg når jeg laster siden opp på nytt.
GjenopprettetMedlem
den foreløbige stabile vesonen av firefox til linux klarer ikke dette enda.. men det kommer straks en ny veson av firefox som heter firefox 3 den vil rette opp i dette
mvh jimango som kjører linux hjemme og er glad i den nye firefox 3 som han kjører beta versonen til.. og hvor nettop dette problemet er løst..
PS: dere andre som har dette problemet, kjører dere også linux?
det går ann å løse problemet midlertidig med å holdet "Ctrl" tasten inne mens dere ruller mus-hjulet til en av rettningene..
dette vil minske skriften på siden littegranne, slik at det blir plass til alle knappene (linkene) på forsiden.
Forminskingen er midlertidig og neste gang du går inn på siden vil du måtte gjøre det på nytt...
lykke til... beta versonen er tilgjengelig til nedlastning, for de som vil prøve.. men det er som sagt en beta verson så ikke prøv med mindre dere trenger det.. som for å fikse nevnte problem..
GjenopprettetMedlem
ja
og vil firefoxen min automatisk hamskifte til firefox 3 eller må jeg kanaliserer den inn?
GjenopprettetMedlem
siden det er en beta verson må den installeres manuelt.. hvilken linux bruker du?
hvis du bruker ubuntu kan du logge inn som administrator i skjellet og skrive:
aptitude install firefox-3.0
eller ikke logge inn som administrator og bare skrive:
sudo aptitude install firefox-3.0
ved sist nevnte blir du bedt om å skrive inn administrator passordet til maskinen.
Man kan og prøve denne komandoen på andre linux installasjoner men det er ikke sikkert det vil funke da... siden den ikke er offisielt gitt ut enda
Anonymous
Virker som om at webmaster eller en eller annen sjaman har trummet tingene på plass igjen, ser bra ut igjen

Anonymous
forsiden er helt ok hos meg
får bare ikke logget ut

men det er strengt tatt intet problem