Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg skal slette innlegg. Hvorfor får jeg beskjed om at jeg ikke kan slette mine emner. Jeg prøvde å gå inn på redigeringsknappen, og slette på den måten, men det gikk heller ikke ann.
Hva gjør jeg da?????
Anonymous
Jeg har prøvd, men det går ikke. hvis jeg levner litt av teksten, går det bra. Ser jo litt tåpelig ut, med et innlegg der det bare står et Hei.
GjenopprettetMedlem
Hei.

Ser du at det forrige innlegget mitt er borte? Når jeg gikk hit for å lese det som du har skrevet, ser jeg jo også det jeg har skrevet selv. På høyre side i "boksen" der teksten min står, er det flere knapper, bl.a. rediger-knappen. På samme linja som den står er det to andre knapper, den ene står det slett på. Den brukte jeg nå. Når jeg trykker på den kommer det opp et spørsmål om jeg vil slette. Da trykker jeg ok og innlegget mitt blir borte. Funker hver gang.

Inger Lise.
Anonymous
hei alabast :)
Jeg har prøvd sletteknappen og får opp den boksen om jeg vil slette, men da får jeg etter det at jeg ikke kan slette.
GjenopprettetMedlem
Hm. Det var merkelig... Nei da må det nok flinkere folk enn meg til for å finne det ut :exclaim: 

Hilsen Inger Lise, ikke-dataekspert :(
Anonymous
Det står bare at en feil har oppstått, og at jeg ikke kan slette mine egne emner.
Så det må være en feil her hos meg, alabast. Du fikk det jo til.  Får prøve igjen en anna gang.
Takk for hjelpen  :)
Anonymous
Sukk... Hvorfor skal nå folk absolutt drive å slette innleggene sine? Trådene blir så merkelig etterpå..
Men..
Lurte bare på om problemet med sletting kom på gamle innlegg? For jeg tror kanskje det er et eller annet innebygd med at hvis noen har svart på innlegget ditt, da får du ikke sletta det. (Hvilket jo er kjempefornuftig..) Da må du slette innholdet i stedet, og får en sånn teit post der det står ingenting.
Vel, jeg vet jo ikke.
Anonymous
Det er bare snakk om et par innlegg som jeg ville ha slettet.
Det ene har jeg ikke fått komentarer på, så da gjør det jo ikke noe. det andre er det ei som har svart.
Jeg angret på at jeg la det inn, syntes det ble for privat. verre er det ikke.
Jeg mente jo selvfølgelig ikke å gå inn og slette en masse innlegg.
Anonymous
Kolibri, du kan ikke slette ämnen som är grundämnen, alltsdå ämner som STARTAR en tråd. Det kan bara vi i admin.

Om du skriver till mig länkarna till de inlägg du vill ha slettet kan eg hjelpe dig med det - men snälla, tänk på att man inte ska slette för mye i ett forum (som tidigare medlemmar gjort :sad2: ) utan hellre tänka efter 2 ganger innan man postar.

Mvh,
ThomasamohT
Anonymous
Jada :)  Jeg skal tenke meg nøye om heretter, og tror neppe det blir en vane at jeg går inn og sletter innlegg.
Her er det bare snakk om innlegg, som det ikke gjør noe, om det blir slettet. Hadde det vært innlegg, som det har kommet inn mange svar på, ville jeg selvfølgelig ikke ha slettet de.
Ellers er dette et trivelig forum :wub: