Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Været er stilt, solen er på vei ned og fjellet er pyntet med dyp rød farve kledde kapper som snart sier godnatt.

Fiskestanga mi er med i kveld, jeg har min faste plass helt ytterst mot der elva renner ned, slik en magisk natur tenker jeg hver gang jeg er her, jeg er omkanset av det mektigste å flotteste vi har, og her står jeg og sier inni meg alt det flotte naturen er for meg, en enkelt bekkasin er på samme ærend som meg den lander på en sten litt lenger inn mot grunna. Fantastisk tenker jeg, der står den med hodet i rykkende bevegelse og prøver å se etter det jeg leter etter, om det ikke er det må det være selskap av sitt eget speilbildet i vannet.

Mens jeg fisker snur jeg meg stadig, jeg hører sang men kun som nynning, ikke kor på fjellet neiiiii, men dette var som gammel norsk korsang som om elva laget den, for en flott en.

Naturen synger dag ut og dag inn.Jeg har ennå ingen svar på dette men fint var det.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>For en deilig naturopplevelse

naturen sang for deg, et uforglemmelig minne :wub:

klem bast</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Naturen synger :wub:

Takk for at du deler, dette var fint å lese.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Så nydelig, takk for du skrev og delte dette :eusa_clap:</t>