Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Når jeg føler at jeg mangler kraft, at sinnet er fullt av det negative, er min beste medisin å ta med hunden (samojed, altså en ordendlig hund) og reiser på hytta. Utsikt over fjord, med majestetiske fjell bak, fjell som har fulgt meg siden jeg ble født. Her kan jeg puste dypt, være stille, se ut over fjorden hvor niser og sel leker, over meg svever havørn, hegre og måker, i fjæra leker oteren og rett som det er varsler hunden at en rev eller et reinsdyr kommer forbi. Menneskers intriger interesserer meg ikke her, bare den ekte naturen og det evige, uendelige. Fryser jeg, tenner jeg opp i ovnen. Da jeg hugde veden i vår, forklarte jeg hvert tre at jeg trengte dem til å holde varmen, og ba om tilgivelse. Røttene fikk de beholde, snart kommer det opp nye trær. Jeg er sammen med naturen, ingenting annet betyr noe. Her er jeg hel.
Anonymous
Præcis som jeg forstår det.godt at læse.
Francis [Bot]
Å guri nå fikk jeg virkelig lyst å dra på hytta, som er på en øy uten fastlandsforbindelse. Med andre ord; ingen biler og annet støy. Kun naturen's egene lyder...