Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vårt indre eventyr…

Sitter og tenker på vår kamp for å finne den ene historien bedre enn den andre, for å finne eventyr og magiske øyeblikk…
Vi tråler igjennom bøker, blader og internett på jakt etter det magiske, det som vekker opp følelsen av å virkelig ”være”
Og når vi finner noe av dette, har vi knapt tid til å reflektere over det, i jaget etter hva som ligger skjult rundt neste sving…
Det vi ofte ser ut til å glemme er mye av dette magiske er iboende i oss, vi er magiske, vår historie og vår eksistens er magisk…

Når jeg sitter her og reflekterer over dette slår det meg…
Jeg har lest utallige bøker opp igjennom årene, lærebøker, romaner, noveller og eventyr, ja jeg har vel vært innom di fleste sjangere tror jeg, internett er en fantastisk opplevelse og mye fint er å finne der og.
Men di fineste historiene, di mest magiske øyeblikkene, den virkelige følelsen av å ”være” på godt og vondt, har jeg funnet i meg selv…
I mine reiser, i mine meditasjoner, i naturen og i åndeverden…
Vi er vårt eget eventyr, vi er en del av en magisk verden, vi er i magien og magien er i oss…

Alt vi trenger å gjøre er å finne stillheten… 
lukke øynene, og dra av sted til vårt eget indre eventyr  :wub:

Tina
SEO Crawler
yupp, det er sant, så sant.

kloke ord.

stillhet.  kan ikke verdsettes høyt nok.  den er sin egen belønning.

:respect:
Francis [Bot]
Så sant så sant! Kloke ord du kom med der! Og kjenner meg mye igjen i det du sier! Flott!!
GjenopprettetMedlem
....og slik kan man reise på utemmede besøk
-der bare guider og hjelpere er håndhevere av "loven" som der gjelder.
Meg vært Der,
Meg vært på besøk,
Meg fått besøk,
Meg fått hjelp,
derfor Meg vite.
Men ikke alle steder er Det sted.
Meg vært andre steder også.
Meg vite.
Nå Du vite
.
GjenopprettetMedlem
det å sitte ved vannkanten i skumringa
når sola tar dagen nedover horisonten
balanseres lys og mørke
det er i øyeblikket
at frua ut av tua kikker
like ved står herr smed
han kan bli ganske vred
i stillhetens øyeblikk er det fred
GjenopprettetMedlem
Magi!!!

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
W3 [Sitesearch]
Flott skrevet , du minner oss alle på noe viktig  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
:biggrin :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

DET ENKLE ER OFTE DET BESTE.
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect