Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Min mor og jeg var og kjørte oss en tur og veien gikk etterhvert langs ei ganske stor elv. Vi ble enige om å finne en plass å stoppe, slik at vi kunne gå ned til elva og sitte en stund. Nydelig vær var det og vakker natur langs denne elva.
Så passerte vi et sted hvor det var åpent mellom buskene og tråkket fra veien og ned til elva. Det var ca. 8-10 meter fra veien og det var en kjempefin plass med en liten sandbank og steiner. Vi oppdaget plassen akkurat idet vi passerte den. Jeg kjørte ca 50-60 meter og parkerte bilen på en rasteplass, så gikk vi tilbake langs veien...
Så kommer det merkelige...vi fant ikke plassen vi hadde passert!

Den var rett og slett borte. Vi var to stykker som så dette stedet, men det var ikke der...Det var overhodet ikke noen steder på denne strekningen som gikk an å gå ned til uten å "brøyte" seg vei gjennom buskaset.
Noen som har en forklaring på hva vi har sett?

GjenopprettetMedlem
Det er ikke så merkelig,slike ting har jeg opplevd selv.Hva det er og hvorfor vet jeg ikke.

GjenopprettetMedlem
Kan det være at en slags portal åpner seg et øyeblikk og at man får se et glimt inn i fremtiden/fortiden/en annen dimensjon??
Uansett er det både en spennende og mystisk opplevelse som hvertfall ansporer meg til at jeg skal bli enda mer oppmerksom på egne opplevelser!
Takk for at du deler den med oss

GjenopprettetMedlem
Du har sett en portal inn til fremtiden.

Anonymous
Ja, det var slike tanker jeg og fikk. Det som var så pussig, var at vi var to stykker som så dette, da blir det så virkelig. Min mor kan ikke nedlegge dette og prater stadig vekk om det.
GjenopprettetMedlem
Kjempe at du har din mor på laget.

Anonymous
Ja, hun har vel alltid ment at det er mer mellom himmel og jord, men har ikke vært no engasjert i noe som har med det alternative å gjøre. Er blitt litt mer nyskjerrig etter at jeg sto fram og viste at jeg har valgt denne spennende veien. Hun er nok litt mer påvirket enn mange andre, for hun er blitt en mye mer positiv person enn hun har vært. Viser mer glede over det daglige. Godt og se...

Anonymous
Det finnes en bra australsk film som heter "Picnic at Hanging Rock" som forteller om en mystisk forsvinnelse av en gruppe jenter under en spasertur. Da antydes det også en slik portal. Filmen er basert på en hendelse for snart 100 år siden.