Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
Jeg har en liten skål med finkornet sand fra Finnmarksvidda. Skålen har et lite lokk (et tefat som ligger over)

Denne sanden knuget jeg i hånden under en dyp opplevelse av enhet i høst. Så la jeg den i en plastpose.

Når jeg mediterer nå, eller skal gjøre en healing, tar jeg noen små korn, bringer det til hjertet, pannen, og av og til toppen av hodet. Så drysser jeg kornene i en liten krystallskål med ferskt vann for anledningen.

Jeg opplever at dette fungerer. Litt forundret hver gang, må jeg innrømme.  Når jeg bringer disse sandkornene til hjerte/panne er det som jeg kjenner en svak "gnist". En liten "vibrasjon". Umerkelig og samtidig uunngåelig å ikke legge merke til.

Det er magi og det virker. Fortsatt er jeg åpen for å finne andre bruksmåter for denne sanden, de kommer når de skal.
GjenopprettetMedlem
Det var kjekt å høre om denne teknikken,du æ en store magikar ser æg.Å sjaman! ???
Æg prøvde ud å drikka krystall oplada vatn i heljå,for å sjå åndene,å dæ virka!
Æg va ei stonn inne i en totem av avdøde slektninga,å forfedre.di rørte mæg i hjerta,slapp noge laust.tåreflomm.
:respect:
Anonymous
Det er noe med sand.
I tillegg var det svært behagelig å lese om sand-ritualet ditt. Jeg er ikke forundret over at det fungerer.