Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
Jeg har noen syn og bilder som etterhvert føyer seg sammen i noe jeg tror er glimt fra tidligere liv . I løpet av den siste tiden blir dette klarere og sterkere. Bortenfor tid og rom er det meg selv og tidligere liv jeg møter. Eller skaper jeg det? Er det andre som har slike erfaringer?
GjenopprettetMedlem
Jeg får ofte opp bilder som er fra middelalderen. Jeg aner ikke om det er fordi det er fra et tidligere liv,
eller fordi jeg har noe å hente i denne tiden.

Venter spent på svar!... :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Flashback kaller de gjerne fenomenet,når en gjenopplever hendelser,minner fra fortiden,de oppsøker oss for å gjenfødes i oss.
Synene er åndenes direkte innblanding i vårt sjelsliv,de rommer ur-bilder med sterke følelser tilknyttet vårt nuværende liv.
Det er disse sterke følelser som får mange til å gå inn i seg selv,for de har sine utspring i kraften fra vårt indre,som vi trenger i dag.
Sånne opplevelser kommer gjerne i forbindelse med årstidens skiftninger,og oppsøker nok den som trenger kontakt med dypet.
                                                                                                                                                                        :D
GjenopprettetMedlem
Det kan gjerne være fra tidligere liv. Min erfaring er at når de kommer på den måten, er det fordi de har betydning for livet ditt her og nå. Men det behøver kanskje ikke være sånn for alle.. ?
Bing [Bot]
Jeg tror det jeg opplever har stor betydning i livet jeg er i nå og at det er noe som først nå kan forløses. Det er vondt og vakkert, fyllt av smerte og sorg. Kanskje ved å møte denne smerten vil jeg forstå veien jeg er på nå.
GjenopprettetMedlem
Ja, det er akkurat det som har vært min erfaring. Jeg bruker helst trommereiser for å gå inn i bildene. Smerten som ligger der forløses og transformeres til en kraft som bærer deg videre.
Bing [Bot]
Ja. Jeg vil denne transformasjonen. Samtidig lurer jeg på om jeg skal gå dypere inn i bildene jeg får opp. Skal jeg reise tilbake og se hele "filmen". Har flere. Mest fra middelalder, stridstid, voller, rustninger, svik og kamp.
GjenopprettetMedlem
Man må vel ikke...men det er da du får raskest effekt, kanskje. Når du går inn i situasjonen via f.eks en trommereise.
Det er sterkt og vondt, opprivende og brutalt. Men man kan få muligheten til å bryte opp i det negative, løse det opp og sende det til jord eller inn i lyset. Kraften som da frigjøres er sterk og er med å hjelpe deg videre i å heale de sårene du rev åpne igjen i prosessen.

Men ta kanskje bare ett bilde om gangen, gjør deg ferdig med det først....hvis de ikke er relaterte til hverandre da.
Bing [Bot]
Noen er relaterte, det begynner å danne seg en film. Har bestemt meg for å se på den filmen. Stoler på at det lar seg helbrede nå.
Samtidig er det jo ganske voldsomt. Alternativet er at det tar lenger tid, og jeg tror jeg er klar for å se det nå. Hjelp alikevel, takk for hjelp. :wub: