Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kajakkene glir stille gjennom vannet, solen er i ferd med å gå ned og regnbuen hilser oss. Lyden fra bilene fra E6, som virket øredøvende da vi startet, forsvinner mer og mer.Det er som om lyden fra bilene blir dempet av en lyddemper. Vannet er helt flatt og speilbildene av oss er helt klare. Ingen sier noe, vi hører fuglene og ser fiskene vaker. Jeg kikker rundt meg og ser plutselig byen i fugleperspektiv fra vannet. Det er som om jeg flyr over byen og betrakter den, men jeg sitter jo i en kajakk og ser opp på byen.
Jeg føler meg fullstendig avslappet og rolig - hvilken følelse dette er - kajakken fortsetter å gli fremover - dette må jo være paradis på jord. Jeg føler en glede av å kunne oppleve å se i dette perspektivet.

Fantastisk
takk, takk, takk.

RITA  :wub:
Anonymous
Ja ja... herlig! Jeg husker....  :wub:

men det var ikke kajak vi hade; det var en kano... men den er i graven nå og det har ikke blitt å kjöpe noen ny.
Men å glide fram i elva og lytte på fugler...  se bever svumme, rådyr trippe vannet i morgendiset... Nice!  :icon_cool:
GjenopprettetMedlem
For en hærlig opplevelse Rita!  :wub: