Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei allesammen

Jeg har fått dilla på å sy skinnposer men trenger non som vil ha en for å lage en.

har prøvd å sy uten kunde men da blir det mye kluss så her skal det vist bare lages til en bestemt ::)

denne er ca 13x23 cm kan lage dem større og mindre etter ønske

med og uten pynt

prisen er ca 300 kr

kaffepose 2.JPG
📎 kaffepose 2.JPG
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg er veldig interesert. Satt faktisk i går og tenkte på at jeg skulle hatt meg en skinnpose :icon_biggrin:

Tar nærmere kontakt senere på pm.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Dytter denne opp :biggrin:

De er veldig fine. Bestilte to. Den ene var til meg selv, og jeg ble veldig fornøyd, og den andre skal jeg gi bort i julegave. Må jo være ypperlig å gi bort som gave til de som har alt fra før.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Skinnposen det er bilde av

fikk jeg i gave av sjamankunstneren

jeg blir så glad inni meg

hver gang jeg ser den

Takk Nyjord :icon_biggrin:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Takk :respect:

Den var dæ vel forunt

du mytiske kvinne

som kan trolle med ord :eusa_dance:</t>
GjenopprettetMedlem
Må bare si at skinnposen du sydde til meg var helt perfekt Både når det gjelder utførelse, motiv og krafta som er i den
GjenopprettetMedlem
<t>tusen takk for fine ord Viljesterk :respect:

æ syns selv det er artig å sy dem å se ka slags motiv som dukke opp og ka slags farga det blir.

Hver pose er spesiell og laget spesiellt til eieren :biggrin:</t>
GjenopprettetMedlem
Forsøkte å sende deg en pm, men fikk beskjed om server-feil, så får legge inn en bestilling her i stedet for:

Jeg er veldig interessert i en slik skinnpose. Det begynner å samle seg opp en del utstyr, og det er greit å ha en skinnpose å ha det i.

Hvilken str. jeg trenger....? Hmmm.. er ikke helt sikker, men ikke en veldig liten en, for da blir det ikke plass til særlig mye der, men trenger heller ikke en bærepose akkurat, he he! Men jeg stoler på at du føler deg frem til riktig str.

Hvis du trenger å "tune deg inn"på meg, så ta gjerne en titt på den lille videosnutten min, "The Spirit Walker" - http://www.youtube.com/watch?v=vGZO4gN28E8

Der ser du mer av meg, naturen jeg omgir meg med osv. Jeg er også å finne på Facebook (hvis du er der), og der har jeg flere bilder, filmklipp osv.; http://www.facebook.com/Mrlee70?ref=profile

Er det mulig, kan jeg forresten gjerne tenke meg frynser på skinnposen.... hva slags pynt ellers den trenger, det overlater jeg til deg å kjenne deg frem til.

Ser frem til å se det ferdige resultatet!