Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
For kort tid siden etterlyste jeg her på forumet to CDer av Robbie Robertson. Samme dag fikk jeg to tilbud om å få dem. Kort tid etter hadde jeg dem begge i heimen klar for CD-spilleren...musikken tok meg til et sted jeg drømte om.

Slik håper jeg at Sjamanboden kan være til hjelp og glede. Her kan du etterlyse det du lengter etter eller trenger, foreslå byttehandler eller tilby andre bøker, CDer eller andre gjenstander med sjamanrelatert verdi og relevans.

Kanskje har du det andre etterlyser?

Kanskje lager du ting andre kan være interessert i?

Her kan du tilby det for salg.

På den måten kan dette bli medlemmenes markedsplass...

Jeg kan komme med et ønske igjen. Som noen vet samler jeg på (eldre) bøker om samiske forhold, særlig religion og mytologi. Men også kunst- og håndverksprodukter. Så om du skulle ha noen slike gjenstander til sil salgs, eller ønsker å bytte dem med noe jeg har, eller om du vil gi det bort til en som har sine røtter på dette området, kom med ditt tilbud her eller kontakt meg på e-mail.

Jeg sender dette ønsket ut...

Mvh. Ailo Gaup
Anonymous
Har ikke noe å by på, er jeg redd.
Ville bare si at jeg også ønsker meg de cd-ene.. 8)
GjenopprettetMedlem
Angående bøker. Jeg veit det finnes et antikvariat i Tønsberg, er helt utrolig hva som kan finnes der. Ellers så kan jeg også anbefale antikvariat.net det er samlesider for antikvariater i Norge, sverige og danmark. Er også mulig å legge ut ønsker der. Men det er vel lite litteratur på samiske forhold, dessverre  :sad2:
GjenopprettetMedlem
Hei. Er det noen som kan bidra med en litteraturliste over bøker om samiske forhold, særlig religion og mytologi? Veldig gjerne også engelskspråklig litteratur.