Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg skulle hatt en tromme cd, er det noen som har tips om en bra cd?
Det må ikke være en slik som jeg må bestille fra utlandet.
GjenopprettetMedlem
Fønix: Hvilken tittel er det snakk om? Har Michael Harners "shamanic journey". Vil også bestille en cd som kan supplere denne.
GjenopprettetMedlem
Ailo har en cd, Ulf Dormann har også en, men den fåes kun på messer.
GjenopprettetMedlem
Takk for svar, Whitecougar, har du titlene på cd´ene også blir jeg veldig glad

Anonymous
Jag har en hel del trumm-mp3er om du vill ha ngt. Send mig ett PM så fixar vi det.
Annars är den bästa jag hört Jonathan Horwitz CD som du finner här:
www.shamans-drum.com
Mvh,
T
Anonymous
Hei, skulle bare si at jeg har fått tromme cd. Så her skal det lyttes og prøves

GjenopprettetMedlem
jeg har et par på pcen.. som jeg kan gi deg.. men må upploade det til deg da.. skulle hatt en plass og upploade ting på denne siden .. har mase bøker osv.. way of shaman osv mases bra på pcen min

Anonymous
kan sende dæ en æ har laga sjøl
GjenopprettetMedlem
sandra ingermann har også en cd som følger med en "beginners guide to shamanic journeying". den er ganske god men tror du må bestille den på amazon.com
psbot [Picsearch]
æ og Ketil har også laga en cd. Den heter "Den lange reisen"
kan bestilles på
www.brekkelyd.noGjenopprettetMedlem
den kunne e tenke meg å prøve, men men er det mulig å legge inn en prøvefil på noen minutter slik at vi kan få en smakebit, eller dere garanterer kanskje at den funker.hehe.
psbot [Picsearch]
æ kan jo høre med han som har miksa dette om det kan legges ut en fil. Om den virker e vel opp til deg sjøl. Musikken e nu der

GjenopprettetMedlem
hehe..ja ikke sant, bare har hørt det varierer veldig med resultat fra tromming til tromming.
men stoler på deg e:)
GjenopprettetMedlem
...for en tid tilbake fikk jeg en gratis trommereise sendt på mail av Oakmann 2 (på sjamansonen) som han hadde laget selv. Den er fantastisk. Har trommereiser med Kenneth Meadows, Ailo Gaup og Michael Harner men Oakmanns trommereise har blitt favoritten

NB! Oakmanns trommereise har med "chanting". Det har ikke de andre...