Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg er inne i en rasleperiode

Lager og bruker. For tiden reiser jeg lettere på rasle enn på tromme, de er knallgode til healing/energiarbeide.
Lager nå rasler som jeg selger. Jeg går inn i en spesiell tilstand når jeg lager dem, de lever sitt eget liv og blir til underveis.....de blir mer enn jeg aner før jeg begynner....og veldig spennende. Jeg kjenner sterkt at hver enkelt har sin egen ånd. Kunne sagt mye om hver enkelt av dem men det kan jeg dra til med hvis noen lurer på noe.
Vurderer faktisk et raslelagerkurs

Ralser er helt topp og de er lette å ta med.
Jeg kan også lage på ønsker hvis der er enkelte symboler, materialer osv som ønskes med.
Legger ved noen eksempler her.....noen av disse er allerede solgt. Pris: rundt 1000-lappen.
GjenopprettetMedlem
og et par til.....
GjenopprettetMedlem
Vilka vackra!
GjenopprettetMedlem
Godis for øynene.
I like very much.
*Unity* sa noe til meg.

GjenopprettetMedlem
.de er så fine..
..jeg kjenner at de er laget gjennom prosesser..
..håndverket er så vakkert, men likevel er de ville, frie, levende...
...jeg har på følelsen at jeg kommer til å bestille en , en dag....
...med noe rødt på tror jeg .... litt svart kanskje....
...eller bare la ulvemor finne den riktige til ulvild.......

GjenopprettetMedlem
"teleterkji":
Godis for øynene.
I like very much.
*Unity* sa noe til meg.

Så deilig å lese
Jeg fant noe tekst på et nettsted i dag vedr endringer som skjer i chakrasystemet nå for tiden. Mye forskjellig sies jo om dette. Men følgende tekst traff meg:
This chakra is the feeling and emotion center of the body.. It
recognizes both the physical needs as well as the spiritual needs for
the human experience~It is the healing center of your being, and as
such, we have always recognized green as the primary healing color~
Blending it with gold and white light for balance will be very helpful
with the current chakra system~
Denne raslen har jeg laget grønt og i kjærlighet til ModerJord og alt levende, de minste og fineste detaljene kommer desverre ikke frem på bildene. Den er oppdelt i underverden, mellomverden og oververden.....hvor alt henger sammen. I underverden ligger innfelt 7 grønne lysende perler som symbolisere kraftdyrene. Strålene fra medisinhjulet som ligger i oververden ender ut i hver sin gullklump...mens senteret også har en lysende grønn perle. Over det hele ligger den hvite sirkelen som symboliserer Gud, det høyeste, mysteriet....what ever..... For meg var det vaffal litt morro å lese teksten over her vedr det å kombinere inn hvit og gull inn i det grønne.
GjenopprettetMedlem
"ulvild":
.de er så fine..
..jeg kjenner at de er laget gjennom prosesser..
..håndverket er så vakkert, men likevel er de ville, frie, levende...
...jeg har på følelsen at jeg kommer til å bestille en , en dag....
...med noe rødt på tror jeg .... litt svart kanskje....
...eller bare la ulvemor finne den riktige til ulvild....... 
Tusen takk! og så morro at du så prosessene
Jeg legger ut forløpende som de fødes.....så kan du jo pipe ut om noe kaller på deg. Har deg i bakhodet her nå

GjenopprettetMedlem
I am bedazzled by your razzles.
But mine is not among them yet. A metal sound is ringing in one ear, and sandgrains whispering into the other ...
Yes I want one of yours.
GjenopprettetMedlem
Nydelig vakre
kan jeg spørre ? hva er de laget av ?
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Flotte rasler!

GjenopprettetMedlem
"Hexedoktor":
Nydelig vakre 
kan jeg spørre ? hva er de laget av ?

Hexedoktor'n
Litt av hvert
Ulike treslag......farget med krydre, kaffe, te, narvesverte, akrylmaling......glassperler, fjær, tråd av sene, hjorteskinn (farger det selv), reinsdyrsskinn, brennepenn.....små biter fra skjell, småstein fra strand, maiskorn og litt andre ting til fyll.
Akkurat nå har jeg laget en med rent blandgull på i enkelte detaljer.....det skjer stadig noe nytt som vil bli til liv. Ikke enda har en rasle blitt noe i nærheten av hva jeg tror det skal bli når jeg begynner. Det er utrolig artige prosesser. Og nå om dagen sitter jeg ute og spiser sol og lager rasler....det er veldig fint
Hvis noen vil stikke innom så er det bare å komme

GjenopprettetMedlem
Takk - det skal du ikke se bort fra ... var en stund siden sist!
Og jeg trenger en bedazzling rasle å danse med.
GjenopprettetMedlem
Disse var virkelig flotte! Nydelige detalier.
Strålende hilsen,
Fagerhjul
GjenopprettetMedlem
Vakkre Ulvemor!

GjenopprettetMedlem
...nydelige rasler UlveMor

jeg bruker også raslen mye. Flott til å tilkalle åndene/energiene når jeg ønsker sterkere kontakt med dem...
GjenopprettetMedlem
De var jo helt fantastisk fine.. De er til å bli forelsket i alle sammen

.
Jeg trenger en sånn razzle.. Trenger trenger trenger trenger!!
Jeg vet jeg ikke er verdig, men vær så snill, lag en til meg.. En som passer til meg.
Du kan få et stikkord.. Havørn!!
Ørnen sirkler majestetisk rundt sola, med overblikk over de endeløse hav. Den oppdager en fisk i vannet, og stuper ned mot havoverflaten. I samme øyeblikk som de skarpe klørne trenger gjennom vannskorpa og borer seg inn i fisken, smelter de to dyrene sammen og transformeres til et menneske. Meg. Jeg går på vannet, og himmel og jord forenes. Jeg oppløses og blir i ett med vinden, som blåser over havet og ut i universet for å gi liv til materien.
Var dette inspirasjon nok

??
GjenopprettetMedlem
Du.....kloke sterke unge kvinne
rasle skal bli.
Anonymous
kjære ulvemor, så vakre rasler...
vil gjerne...
sterk kraft...
kanskje lage en til meg?
stikkord er jorda, tigerkraft, hjerte, renselse, i dypet, vann...
du kjenner jo meg:)
hvile godt.
klem lykke
GjenopprettetMedlem
Tigeren er vel det eneste kattedyret som bader i vann? stemmer ikke det
Skal gjøre det jeg kan.....listen er nå litt lang og jeg kan ikke produsere merker jeg. Det får ta den tid det trenger

Men kjenner at jeg gleder meg over utfordringene.
Takk! og en god natt i hvile og klem også til deg!
GjenopprettetMedlem
Kjempefine rasler

Anonymous
ikke stresse med det..når tiden er moden en gang og jeg er mer sentrert i energien min..ønsker deg en fin dag og alt vel...
GjenopprettetMedlem
så fine de er.stoppet opp ved nr to ,følte sterkt ved nr to?tror den er svert lik noe jeg så på en reise.personen som holdt den renset liksom rundt meg med den?ja den var flott.ønsker å vite lit mere om den.men alle er jo fine.og så flink du er,setter sammen med symboler og farger.Flott arbeid
mvh lotus
GjenopprettetMedlem
Hei Lotus
Nr 2 er fin ja. En god og klok venninne som har jobbet sjamanistisk lenge har kjøpt den. Den tok lang tid å føde
Holder på med flere igjen nå om dagen.....helt anderledes rasler nå. Skal ta å legge ut bilder når de er ferdige. Kanskje vil noe annet falle i smak?