Har tidligere hatt tråder og har enda private brev i innboksen jeg ikke har besvart :/
Ting sitter muligens dypt i meg, at det ikke er helt enkelt å besvare...trengs en del energi for å gå
inn i fortiden....
Sist nevnte jeg bilder hvor jeg fikk hjelp fra åndeverden til å male, var ikke en gang meg som styrte
penselen til tider.....Men ALT var utrolig frigjørende..Etter 4 timer hadde jeg malt mildt sagt ett veldig skummelt, ekkelt bildet
etter min smak....
Jeg hang det opp, og det irriterte meg i flere dager hva jeg hadde skapt på trykk...
en uke etter, malte jeg i flere timer og det utviklet seg til å bli noe jeg liker og identifisere meg med...
Prøvde å legge bildene ut her uten hell..Så gav jeg all kontakt her opp etter det...Følte meg tappa av å søke
utover i stedet for inn i meg selv...
I kveld har jeg hatt det sååå fantastisk..Satte opp staffeliet jeg fikk til jul med selve bildet plassert
trygt på plass....Nå for 5 min siden smalt det, stafeliet med bildet falt i bakken med bena bretta oppover
Heheeee...jeg tåler at slikt skjer, men undrer meg på hvilke krefter som er med meg?
Det var male jeg skulle, men istedet ble det en kveld med min bror, musikklaging og De luze....
Så staffeliet stod i 6 timer uten oppmerksomhet....
Kan virkelig ett staffeli med gummiben bare smelle i bakken med bena brettet opp?
og bildet liggende ropende mot meg :/
Hmmmm....Er vel på tide å gjøre bildet ferdig uansett tretthet før noen blir fornærmet;)
Eller hva?
Godt nyttår blessings til dere alle kjære skjønne sjaman fans