Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
kan ikke bildene som legges ved artiklene på forsiden også kunne vises som store ? de ser så fine ut, men når jeg prøver å forstørre dem så reagerer de ikke.  :icon_confused:
GjenopprettetMedlem
Fordi de er beskyttet 8)
Anonymous
De store makter har hørt, og har gitt oss Opera...
http://www.opera.com/

Høyre museknapp på bildet, >åpne i eget vindu, så er det bare å bruke Operas innebygde zoom, opptil 1000%.
Dessverre har amerikansk proteksjonisme lagt diverse hindringer i veien for Opera, for å presse oss til å bruke de store amerikanske webbrowserne, som i forhold er treige, usikre og mangler mye av det ekstrautstyret som følger med Opera. Den er også adskillig mindre, og kjappere å installere.

Å motarbeide markedsgigantenes protesjonisme er grunn nok i seg selv til å sky det annenklasses mølet de forsøker å prakke på oss.

Opera er som Freias Melkesjokolade, et høyverdig norsk produkt, ; " Ingen over, ingen ved siden..."

Forresten en fin kombinasjon, utenom bikinisesongen... :lol:
GjenopprettetMedlem
Bruker nesten bare denne jeg, og er stort sett fornøyd med den. Det jeg liker spesielt godt er at vinduene legger seg som faner etter hverandre, ikke oppå hverandre. Lett å veksle mellom ulike sider.  :wink:

Dere får ha en fortsatt fin lørdag!!!