Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Har funderat på om jag vågar visa mina bilder... och svaret blev ja 
Här är några shamanska bilder som jag gjort
Nu har jeg tatt hjem mine bilder

Anonymous
Flotte bilder, Lie!
Det er alltid morsomt å se andres bilder.

Anonymous
Stilig trykk og malerier, Lie!
Mon tro om vi har vært på samme "Resa" (Kan fortelle deg mer om det en annen gang, tror jeg).
Men kan du fortelle hvor du har lært trykketeknikken?
GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler av din kunst, Lie

Alltid inspirerende å se hva andre lager.
Du er dyktig!
Gleder meg til du legger ut flere bilder............
GjenopprettetMedlem

Kor bra!

førr at du viste oss dem - Takk!
GjenopprettetMedlem
"Lie":
Har funderat på om jag vågar visa mina bilder... och svaret blev ja 
Här är några shamanska bilder som jag gjort
Den första är ett tygtrykk gjord i en teknik, som kallas afrikansk mjölpasta-batik och är en syn som kom till mig i slutet av en kris.
Den heter "Vår" eller "Begynnelse"
Den andra målad i akrylfärg och heter "Resa"
Den tredje är ett möte mellan en fågel/fugl och en afrikansk kvinna och heter "Ett möte" och den är målad med krita/crayon
Bra att du vågar! Mjölpasta-batik høres interessant ut. Hvor kan man lære seg noe sånt? Skulle ønske jeg kunne se orginalen - det ser ut som en deilig overflate å møte huden med. Vakkert bilde også :-) Begynnelser er herlige bare man kommer over slutten på det som var, eller krisepunktet.
Kvinner og fugler dukker mye opp i mine bilder også. Jeg liker å jobbe i akryl, men det gir en litt "plastisk" yte - selvfølgelig, siden det er plast... mjölpasta, er det hva det høres ut som det er?
Jeg laget en gang et relieff på en trebit av havregrynsgrøt, og det er virkelig sterkt materiale etter at det har tørket!!! En gang glemte jeg salt - og da rotnet det og luktet riktig ille
Gleder meg til å se mer av det du gjør.
Anonymous
När man visar sina bilder... då visar man mycket mer än sitt fjes i en liten ruta...
När man visar sina bilder... så visar man sin skäl/ånde...
När man visar sina bilder... är man inte längre anomyn...
Tack för er respons!
GjenopprettetMedlem
Flotte bilder...
Jeg å falt pladask for vårbildet....

Anonymous
Flotte bilder, Lie

likte bildet "våren" der kan en se det gryende håpet ... det eteriske i bildet satte tankene mine i gang.. kanskje bli det et dikt av det...( det er noe inni meg som vil si et eller annet om
det bildet) de 2 andre har og noe i seg men noe mere alvorlig, vet ikke .. må studere bildene flere ganger.. men du har nok malt "sjelen " din på lerretet
mvh marja
Anonymous
Nydelig bilder, Lie!
Gleder meg til jeg kommer skikkelig igang med mine egne prosjekt.
Takk for inspirasjon!
Anonymous
Nny och AinA: Jag sänder privata meldninger med beskrivning av pastabatik. /Lie