Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har vært på maskelagetestkurs hos Blåbærmannen og og hos meg var det en Ulv som ville bli til liv....og ting har jammen skjedd. Å ta på seg og danse den maska må ha gjort noe med meg. Mange ting har skjedd etterpå. Jeg er anderledes og jeg liker det :) Bare en uke før hadde jeg en sjelehenting og denne biten av meg har nå også fått bli kjent med hva Ulven er. Jeg har jo ikke vært særlig bevisst Ulv med den biten i meg før så det er jo en ny opplevelse. Jeg tror jeg har blitt en fri, frekk og freidig, moden Ulvinne. Ei som ikke er så redd for å glefse og knurre litt....og si i fra når det trengs. Jeg begynner faktisk å bli mer vandt til det og liker det nå. Vi kvinner skulle glefse mye mer enn vi gjør....vise tenner!

Blåbærmannen, som også ble til Ulv, prøvde seg litt som Alfahund, men jeg trang bare å knurre bittelitt så pilte han og gjemte seg :) Jeg tror det kan være risikabelt å ha en så skvetten Ulv som Alfa altså ;) Jeg lurer virkelig på om han er moden nok til å ta seg av flokken. Men han har et hjerte av Gull og er vakker som en Vikingkonge. Det er nok mange unge Ulvinner som sikler litt etter (og kanskje på) han ;) Og hvem vet.....kanskje kan han finne seg et sterkt Betaemne og virkelig bli en stor høvding....når han blir så stor at han tåler noen knurr og litt til.

Magnus den Kvekkegaldne var også der, han laget en froskemaske og jeg tror han kvakk litt til av det som skjedde når jeg knurra. Det skjønner jeg jo...når man er en frosk mot en Ulv. Egentlig kunne jeg spist han....for han var så skjønn! Han fikk til en utrolig fargerik og fin froskemaske, forundrer meg ikke om han har kvekket sine gode stunder siden.

Vi hadde 3 fine dager og lærte mye om maskelaging og hverandre. De er noen skikkelig fine karer de to der.

Maskelaging og dans anbefales herved!
psbot [Picsearch]
Hørtes kjempespennende ut.
Håper man får sjansen til å være med på det engang.

Spennende å se hvilke dyr som plopper ut av masken.
GjenopprettetMedlem
Dette hørtes morsomt ut.
Jeg også vil være med på det en gang.

Ja, Magnus og Blåbærmannen er noen flotte karer  :wub:

RITA
GjenopprettetMedlem
Ja, Ædni  :) ....særlig de dyra som plopper ut av masken  :lol:
psbot [Picsearch]
jada... æ e trøtt....
GjenopprettetMedlem
Åhhh...  :w00t: Si fra ved neste maskeball! Jeg vil også være med å leke...  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
herlig lesning, Ulvemor. Kanskje det bor en alfaulv i deg.. :eusa_dance:

Sukk, av og til er Tromsø så jævelig langt unna.... (skulle gjerne vært med på dette)
GjenopprettetMedlem
så flinke vi var
GjenopprettetMedlem
  Masker og dans skal bli

Når det blir varmere i været

Takk for at du deler din flotte opplevelse, Ulvvillkvinne !

Gleder meg også  :wub: