Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere...

Jeg er ei jente på 26.
I det siste har jeg hatt besvimelsesanfall tre ganger, hvor jeg merker at energien plutselig forvinner ut av meg og jeg bli nummen i hele kroppen. Jeg merker også stikking i magen og lurer på om det er magesår. Humøret mitt er ganske labert om dagen og jeg opplever en del stress som jeg sitter md alene. Livet mitt er i ferd med å ta en god vri, men jeg mangler energi og konsentrasjon er utafor hele tiden med stadiggråteanfall også.
Er det noen av dere som kan gi meg litt påfyll så hadde jeg satt veldig stor pris på det!

Mvh Jeanett
GjenopprettetMedlem
Jeg kan gjerne sende deg healing, men lov meg at du tar en tur innom legen din og sjekker dette. Når det gjelder stress så er det veldig mye du selv kan gjøre for å få det bedre. Det handler om å ta grep og gjøre noe med sin egen situasjon. Daglig meditasjon kan være et fint sted å begynne, uten å ha så store forventninger. Det handler om å få et pusterom fra de kvernende tankene, la sinnet få lov å få fri. I en slik situasjon er det også viktig å drikke nok vann, i tillegg til nok søvn og hvile. Når kroppen din kommer med SÅ sterke signaler er det på tide å lytte til den, i stedet for å skyve det fra seg og si til seg selv at det går bra litt til.. og litt til... og litt til... (ikke vondt ment :wub: ) Men lov meg at du snakker med legen din om dette, så skal jeg sende healing til deg med det samme  :wub:
GjenopprettetMedlem
Enig med Viljesterk. Nok vann, søvn og sjekk med lege.

Rydd opp i løse tanketråder og få orden på livet omkring deg.
Det er bedre å ta en avgjøresle i feil retning og rette det opp etterpå, enn å gå i uvisse om hva som skal skje.

Ta noen valg og rydd opp i livet ditt.

Gode tanker sendes

:wub:
GjenopprettetMedlem
og sjekk kaffi inntaket

koffein stresser prosesser
også drikker man mer for å takle stresset

og siden det er på vei til et godt sted så sender jeg deg en god tanke
og råder deg til å gå ut å finne et tre som du liker godt å sitte under
selv nå i januar
da kan du få glede av veksten som starter i treet om en to måneders tid
GjenopprettetMedlem
Hvis du er anspent/har stive og ømme muskler, så får man gjerne for lite oksygen

til hjernen, og da kan man også svime av..