Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Min mor har Alzheimer og bor hjemme sammen med min far. 2. Januar hadde hun et drypp, og falt og fikk et brudd i en rygghvirvel. Hun har slitasje i hofta i tillegg. På grunn av smertene får hun smertestillende. Det er begynt å gå bedre nå, men hun har snudd døgnet. Sover om dagen og er oppe om natta. Og sovemedisin virker lite. Hun vandrer og er forvirra, og belaster skadene sine med å går rundt uten støtte. Min far er fullstendig utslitt av å bli vekt flere ganger hver natt. Ingen av oss kan være nattevakt, for vi passer jo på henne på dagen, og alle trenger å få sove for å klare dette. Jeg og min søster har bytta på å bo hos dem, og i dag drar jeg dit igjen for å være noen dager.

Er det noen som kan hjelpe til slik at min mor får snudd døgnet tilbake, og min far får hvile og litt påfyll av styrke. (Jeg svarer nok ikke på dette, for jeg drar dit nå snart). Jeg legger ikke ut navnene deres, for jeg har ikke sagt til dem at jeg skal be om healing. Kanskje er det best med healing på ettermiddagen når de sover middag?

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Sender healing og styrke til både dine foreldre og deg i kveld, Stridshjelp.
GjenopprettetMedlem
Jeg ber for balanse og godhet for deg og dine Stridshjelp  :wub:
GjenopprettetMedlem
:wub:

Tusen takk for  hjelp og støtte, til mine foreldre, og til meg selv. Jeg hadde en følelse av hjerteenergi samme ettermiddag. Som om det var et stort rom i mitt hjerte, og enegier som gikk i sirkel med sola.

De fikk tre gode netter etter dette, men så gikk det tilbake igjen, og dette var med på å hjelpe meg til at jeg kunne være der lengre. Nå har andre overtatt igjen, for noen dager eller en uke.

Mvh Stridshjelp