Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
Dette er en henvendelse om hjelp som jeg nettopp har fått fra Jon Einar Bjørnsti fra Mosjøen.

Han fikk kreft i spiserøret, som nå har spredd seg til leveren.

Han har gått gjennom tre cellegiftkurer, uten varig effekt.

Svulstene vokser, nå er de 20 eller mer, og mannen er gitt opp av helsevesenet. Han er altså sendt hjem for å dø.

Han er født 3.9 1968, bor i Mathias Brunsgt. 16a i Mosjøen...

Ta ham inn i din healingsone, ta ham med i din hjertebønn.

Gjør det nå. Takk. Takk. Takk.

Mvh Ailo Gaup
Anonymous
Jeg skal gjøre mitt beste, setter meg ned senere i kveld.  :eusa_pray:
Anonymous
Jeg blir også med.
Anonymous
Jeg vet ikke riktig om jeg kan ogsa° bidra noen. Har ikke laert gjo/r fjernhealing til na°. Men jag har en hode for tenker og en hjerte for fo/le med....
GjenopprettetMedlem
Thetahealing er sendt....
kariw
GjenopprettetMedlem
Og en læstadiansk.....
GjenopprettetMedlem
Forskjellige "sykdommer" er som energier med sin bevissthet, sin intelligens, av dem er kreft den smarteste.

Be den forlate ham.

Er ikke vel bevandret innenfor healing men slutter meg til med det jeg og "mine" kan.

Alene skal han ikke gå.
GjenopprettetMedlem
Selfølgelig, æ e med

Med håp om alt løser seg som det er ment, sender jeg lys, kjærlighet og fred

Tina
Sensis [Crawler]
Jeg har fått takk fra Jon Einar Bjørnsti, takk for hjelpen, og viderebringer den herved til alle som har deltatt i dette.

Jeg har også fått noen meldinger privat fra sjamaner/sjamanspirer om hva som skjedde mens de arbeidet for hans helbredelse.

Jeg foreslår at dere barberer innleggen, så de innholder hva som foregikk, hva du gjorde, hva du fikk inn, hva du så mens du drev på, slik at han kan få del i dette.

Det kan ligge info og kraft i dette.

Et råd...tenk på at også det du skriver er del av helbredelsen. Ord leder energi,  skriving er kreativitet, tilsammen kan dette gjøre en forskjell for mottageren...

Man gjør en heakling, gjør seg ferdig. Så er man ferdig, legger det vekk, lar den store ånd arbeide i fred. Men det kan skje at man seinere får over seg at man bør gjenta healingen. Så gjør man det. Man gjør seg ferdig igjen. Og overlater healingen til den store ånd, eller den indre sjaman...

Som du healer skal du heales...

Mvh Ailo
GjenopprettetMedlem
Ailo, ønskes dette som pm, mail eller lagt ut på denne siden?
GjenopprettetMedlem
Sorry, misforsto, skal sende ham pm
GjenopprettetMedlem
gjorde mitt beste.
SEO Crawler
la oss holde denne tråden åpen og aktiv, slik at det kommer regelmessig påfyll!

han skal på ny undersøkelse om etpar måneder, og er svært takknemlig for all hjelp.

send healing! 

:eusa_clap:  :eusa_pray:  :respect:
GjenopprettetMedlem
Hei, sonen  :)

Tromme healing er sendt...
Jeg er stadig innom med påfyll...

Samin  ;D
GjenopprettetMedlem
JEG HAR INGEN ERFARING :sad2:  MEN JEG SKAL GJØRE MITT BESTE MED TANKE KRAFT  :wub: :wub:

lilleblomst
GjenopprettetMedlem
Jeg kan tenne et lys, å sende gode ønsker til denne mannen.
Har desverre ingen erfaring med healing, men håper det kan
være til litt hjelp!
GjenopprettetMedlem
Ser at flere ikke har noe erfaring med healing...

Som ved så mye annet gjelder det også her at det enkleste ofte er det beste.
Dette gjelder spes om man er fersk ved å hjelpe andre.
Best da å ha minst mulig å tenke på fordi tanker er ens ego og vil være et hinder for den kraft som er tilgjengelig.

Her er noen tips det kan plukkes av og blandt det jeg bruker:

Finn roen, tilstanden som man best jobber fra er nært søvn.
Etterhvert som man får erfaring og trening i dette vil man lettere nå dette ønskelige nivået -for som ved alt annet vil man bli bedre og bedre ved trening.
Ha øynene lukket, la blikket peke ca 45 grader oppover
-forskning viser at dette stimulerer en slags refleks i hjernen som bidrar til at man lettere får hjernen over på den ønskede frekvens.
I følge reiki mm skal det også hjelpe å presse tungen opp i ganen.

Se for deg at dine føtter har røde røtter som strekker seg til jordens indre
-dette er jording.
Se for deg at et sterkt lys fra universet lyser ned på deg og gir deg kraft
-dette er kilden man har tilgjengelig.
Gjør så det samme for den du vil hjelpe.

Man behøver ikke vite navn eller adresse på den man ønsker å hjelpe men det kan lette fokuseringen
-finn det som passer for deg.
-intensjonen du har om hvem du vil hjelpe vil uansett lede dine gode ønsker på rett vei.
Be dine følgesvenner "på den andre siden" guide og hjelpe deg.

Du kan påkalle retningene, vokterne av nord, sør, øst, vest, over og under
-og skape et helig rom for healing.

Be om at den du vil hjelpe skal ta imot.

Fokuser på hele mennesket du vil hjelpe og sett ikke begrensninger ved å styre for mye av kraften for vi mennesker vet aldri bedre enn de på den andre siden..
Kansje er det et bakenforliggende problem som er det egentlige problem mens den som healer konsentrerer seg om symptonener uten å vite dette.

Se, kjenn, føl, vit!!! at du sender videre f.eks lys som god energi inn i den du vil hjelpe.
La lyset bestå av nestekjærlighet.

Du kan også bruke retningene, dvs elementene jord, ild, luft og vann til å vaske rent, brenne opp, blåse bort eller la falle til jorden den dårlige energi du vil hjelpe vedkommede med.

Mens du gjør dette kan du reise med din indre tromme, dvs hente frem tromming i ditt indre fra din hukommelse for letter å holde fokus på tilstanden du best jobber fra.

Du kan mentalt sende trommingen inn i vedkommende som du vil hjelpe,
dette for å løsne opp blokkeringer.

Fysiske lidelser er ofte negative opplevelser som over tid manifisterer seg i det fysiske. Sjamaner reiser ofte i tid tilbake til "den gang det skjedde" og leger sår ved å hente sjelebiter.
Dette vil si at man på et vis healer i fortid, dvs healer utgangspunktet for at et lidelse skal kunne få manifisteres/sette seg før det faktisk skjer.
(Men dette er min mening, det finnes mange oppfatninger av det meste
-også om hva begrepet "tid" er..)
Sjelebiter er følelser -og sett i denne sammenheng de følelser som mennesker "må" legge fra seg for å overleve psykisk.

Til slutt kan du "gi" vedkommende den energi det føles som han/hun trenger i form av kraftdyr, dvs at du f.eks. ser for deg
at en ørn hjelper til med å gi perspektiv ved ting
at en rein viser veien
at en ulv passer på og er lojal mens den styrker familiebånd
at en bjørn passer på hjertet og tar det beskyttende med i sitt hi i tunge stunder.
osv. osv....

Du kan også "legge igjen lysstaver" som stråler av god energi i problemområder.

Vær bevisst at du vil være et mellomledd og at du ikke gir av din egen kraft
du vil ikke påta deg noe tung energi fra den du hjelper

Se for deg at mennesket blir friskt, visualiser dette som et bilde og send masse enegi inn i det, overdriv gjerne bildet av hvor oppegående mennesket blir.
Legg ingen begrensninger i form av tid på hvor lenge kraften skal virke.
Se på det som "noe" som skal overstrømme den du vil hjelpe så lenge det er behov for det.

Finn DIN måte for å visualisere at sykdom forsvinner.
Noen sender den bort,
andre "snur polariteten"
-dvs vender negativ energi til å bli positiv.

FORVENT at ting skjer,
men ta det aldri på deg som et ansvar som kan gi prestasjonsangst
-det er nemlig ikke opp til deg å bestemme andres skjebne.

Takk alltid for den hjelp du får for å hjelpe.

Les også Ailos tips på forsiden..

Men husk at Du må finne Din måte.
Stol på din intuisjon.
Ha en klar ren og enkel intensjon.
Ikke tenk for mye, still deg til disposisjon og få egoet (bla. i form av tanker unna)
Men slipp deg løs og gi totalt f... tillat deg selv å være god til dette!

Alt dette er visualiseringer, dvs tankearbeid og hvorfor skulle så ikke Dine tanker være like velgjørende som andres?

Bare gjør det:)

Men enda en gang, husk å takke.

Håper dette kunne være av interresse for enkelte
-og at flere kan komme med sine tips.
GjenopprettetMedlem
lese, høre, se, repetere, øve, praktisere.... jepp, det går vegen  :biggrin:

Din underbevissthet kan fores med tilfeldige tanker - tanker om nederlag - eller med tanker om suksess. Resultatet kan gjøre at du lykkes, eller det kan ta knekken på deg.

Valget er ditt!
GjenopprettetMedlem
Kjære Jon Einar.
Jeg ser for meg en liten engel som smetter inn i kroppen din, og leter seg fram til de syke cellene. Med en liten støvsuger suger den ut mer og mer av det syke…. Om og om  og om igjen….

:wub:
GjenopprettetMedlem
Det er fint å ha sånne som deg i denne verden Biernna.!!
GjenopprettetMedlem
Jon einar bjørnsti skal bade i det samme lys som oss her inne
la oss dra ham med oss inn i helbredelsen
En broder skal få bli frisk gjennom oss.
Må skjønne Frøya skjenke sitt lys og livskraft til Jon Einar Bjørnsti
Må Store Odin Danse forfriskende gjennom Jon Einar.
Må disse ord bli registrert i det hellige rom som alltid lytter.
Sensis [Crawler]
En del av dere har sendt meg healingrapporter. Jeg ville sette pris på at dere la dem inn her, så Jon Einar kan få anledning til å lese dem selv.

Takk for interesse, tid og hjelpsomhet.

Mvh Ailo Gaup
GjenopprettetMedlem
Hei Jon Einar!
Drømmene er av "min verden", det er det dypeste nivå jeg vet om og dette har jeg til en viss grad lært å styre.
Der kan man reise uten begrensninger, der møtes sjeler og healing kan finne sted fra "innsiden", fra sykdoms opprinnelige fotfeste.
Der møtte jeg vi og hadde en lang samtale.
Det siste "Du sa" var at: Nå er det bare de igjen.. mens du pekte på leggene dine.
Vet ikke om dette har med jording å gjøre, er forsiktig med å tolke men oppfordrer andre på sonen til å hjelpe til med nettopp det..
Men blid var du..

Måtte det beste skje

Med hilsen
Biernna
Francis [Bot]
Kjære Jon einar!

Har ikke mye erfaring med healing, men skal prøve...

Sender også masse positive tanker & kjærlighet, ønsker deg alt godt!!  :wub:
Anonymous
Hei Jon Einar!
Jeg kommer til healersteinen min, som jeg kaller det. Der sitter du allerede klar, og jeg går i gang med å heale hodet ditt først. Det står en kvinnelig hjelper ved siden din, som jeg tror må være din. Hun følger nøye med mens jeg healer. Jeg går deretter til halsen, og der får jeg øye på et mørkt område. Det er som om det sitter en mur fremfor halsen din, jeg løsner på muren og ut kommer det materie, fra dette mørke området. Jeg legger materien på bålet, og ber universet nøytralisere dette med kjærlighet og omtanke. Mens jeg holder på med halsen hører jeg ordene "stagnert sinne". Det er som om det har satt seg fast i halsen, et råd til deg er å forsøke å løsne på dette. Still deg gjerne opp på gulvet, eller ute i naturen (alene, hvis du synes det er best), slå deg på brystet som en bjørn, brøl ut, vær skikkelig primitiv. Brøl ut det som sitter fast, gi kraft til stemmen din.
Videre kommer mine to hjelpere, de stiller seg på siden min og joiker deg. De joiker med myk, harmonisk stemme,mens jeg fortsetter å heale halsen din. Jeg holder hendene over, og ut av de strømmer det en blå energi til halsen din. Jeg går videre til hjertet ditt, og jeg svøper hjertet  med rosa energi (kjærlighetens farge).
Jeg får øye på en isbjørn som traver rundt deg, den er mektig og kraftig.
Min svarte panter spiser noe på nakken din, helt nederst, nesten nede ved skulderbladene. Det kan være en blokkering der, som panteren fjerner. Jeg går til føttene dine, så til nakken og avslutter med hodet ditt.
Tilslutt takker jeg universet for healingen :wub:

Dette var i korte trekk av det jeg fikk opp.
Jeg ønsker deg alt godt :wub:
Hilsen Fønix