Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Jeg har i mange år slitt med ettervirkninger etter litt mindre hyggelige opplevelser tidlig i tenårene.

Det har gått opp og ned i perioder, men di siste 4-5 åra har jeg hatt det helt fint!
Men nå er det en del omveltninger i livet mitt på det private plan og jeg sliter veldig om dagen.
Jeg trenger litt hjelp for å komme meg "helskinna" gjennom dette, for jeg føler jeg er på tur utfor veien og at jeg denne gangen ikke har kontroll for å styre meg inn på veien igjen... Er også redd dette ska bli enda en periode hvor jeg prøver men "gir opp" og bare overser alt/"rømmer" fra det... for så å oppleve det på nytt igjen senere.

Hjelp meg å komme over dette en gang for alle, så jeg kan begynne å leve et "normalt" liv, om jeg kan si det sånn...
Om ikke noen kan healing, så hadde jeg vært evig takknemlig for positive tanker, kjærlighet og styrke gjennom dette...

GjenopprettetMedlem
Jeg kan desverre ikke noe om healing, men gode tanker og ønsker kan jeg sende deg.

Jeg har også erfart at livet ikke er noen dans på roser,
men vet at det å bare kunne snakke med noen, kan også hjelpe litt.
Du må gjerne, hvis du føler for det, kontakte meg på pm.
GjenopprettetMedlem
Du utvikler deg stadig,og blir sterkere for hver dag som går,la ikke frykt for det ukjente holde deg nede,vit at gudene tester oss i styrke og utholdenhet.
Det du opplever som en svakhet nå,vil være din styrke i årene som kommer.
Lett for meg å si,men det føltes riktig,jeg speiler meg i alle jeg møter.
Jeg føler vi spiller på en felles arena,og vi spiller på lag!!
GjenopprettetMedlem
Det du opplever som en svakhet nå, vil være din styrke i årene som kommer.
Ja, det er så sant teleterkji ….. For hver prøvelse, blir man sterkere…
Dette kan høres ut som en klisje….. og er lett å si for en annen som er på vei opp….
Etter mørkret kommer alltid lyset…. Lev som om lyset allerede er der!
Alt godt til deg!

GjenopprettetMedlem
Kjære Ulva!
Jeg opplever mye av det samme om dagen. Jeg aner sterkt hvordan du har det... Endelig har jeg funnet noe som ser ut til å virke..Jeg har hengt opp lapper på datamaskinen min:
DET ORDNER SEG; JEG STOLER PÅ AT ALT ORDNER SEG TIL DET BESTE FOR MEG!
Og når frykten melder seg for fullt, når tankene mine får lov å spinne fritt vilt, prøver jeg å se på de litt utenifra. Erkjenner de nødvendige, og sender de andre bort med;
FRYKTEN LIGGER KUN I MINE TANKER! OG, JEG ER MYE MER ENN BARE MINE TANKER! JEG ER MEG, OG JEG VET AT JEG GJØR SÅ GODT JEG KAN.
Jeg har famlet mye i å ikke vite hvordan jeg skal ta tak i ting, ( og kommer nok til å gjøre det innimellom, ting tar tid å forandre, når det har blitt brukt stor deler av et liv til å bli sånn), men det er iallefall gode redskaper, hands on! Enkle og gode teknikker til å møte dagen i dag, og å mate underbevisstheten min som trenger både det ene og andre.
Når smerten er der er det den vondeste følelse, alt rakner, jeg har bare lyst å forsvinne. Da bruker jeg tromma mi, og stikker på en trommereise og henter det jeg trenger.
Jeg vil slutte å bare leve i om hvis hva og hvordan. Jeg vil fra i dag! starte med å ta en dag om gangen. For alt jeg vet kan den ende om en time, eller en dag.
En ting jeg i disse dager har gjort til "mitt" er vitenen om at; Ingenting varer for evig, og ALT er i konstant forandring!, alltid!
Jeg har ingen fasit på livet, men jeg vet at jeg vil strebe mot å utvikle meg til et tilfreds, og lykkelig menneske. (Dette har tatt meg maaaange år!) Og jeg håper at jeg har klart å gjøre denne vitenen til min egen..
Lykke til!! Lys, håp, tanker og vilje til deg!!
Maanesol
Anonymous
Kjære deg,
jeg kjenner godt frykten for ikke å klare det, for å gli ut, gi opp. Frykten er bare en følelse, den trenger ikke få bestemme noe som helst. Ha tillit til deg selv, for uansett hva du tror, så har du sterk livskraft. Den seirer alltid, fordi du egentlig vil klare det.
Vær ikke redd for å søke hjelp, snakk om det, søk støtte. Først av alt i deg selv. Vær din egen venn.
Jeg kan ikke sende healing, men jeg sender deg mine beste tanker og ber om at mine hjelpere og kraftdyr vil be dine hjelpere om å hjelpe deg. Husk den usynlige hjelpen du har rundt deg.
Når det er som aller mørkest, er lyset nærmest.

Nutch/CVS [Bot]
"Ulva":
Hjelp meg å komme over dette en gang for alle, så jeg kan begynne å leve et "normalt" liv, om jeg kan si det sånn...
Håper det som følger er en god tanke jeg kan sende til deg: Jeg er overbevist at ingen er normal. Vi håper bare at normaliteten finnes. Så forsøk å leve med det du er og nyt livet med dette!
Hilsen
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Kjære deg. Skal sende mine varmeste tanker til deg, healing kan jeg ikke, men i mine tanker er du. Det er veldig vanskelig å gi råd i slike tilfeller som ditt. Det eneste råd en kan gi at du er nødt til å jobbe deg ut av denne situasjonen du er i nå.Av erfaring( går ikke inn på hva som har skjedd med meg) kan jeg si at det går an "tømme" sekken for de vonde ting og gå videre, men det er ikke gjort på en to tre.I mitt tilfelle måtte jeg "kaste handkleedet" og ta i mot hjelp selv om jeg syntes det var nedverdigende.Og en ting er sikkert, en glemmer ikke men en kan lære å gå veien videre med lettere skritt.Den tiden jeg jobbet med meg selv, måtte jeg vrenge "vrangen" ut, se tingene slik de var, ikke pynte på noe. Se "sannheten" i øyene og begynne forfra.Jeg klarte til slutt å innse at det var ikke min skyld, det som skjedde. Og jeg måtte gjøre mine valg ang. personer som var innvolvert i dette.Og deretter si til meg selv at valget var rett, sett fra mitt ståpunkt. Tankene kommer, særlig hvis det skjer vonde ting i ens liv senere, men vit at uansett, så kommer dagen du er "ovenpå" igjen, og klarer å fortsette. Jeg ønsker deg alt godt "på veien" til et god liv.
mvh sandra
ps. kunne skrevet bok om det her, men prøvde å være kort...
Francis [Bot]
Tusen hjertelig takk for alle di fine ordene fra dere!!

Kjenne jeg ble glad og "fit for fight" av å lese dette!

GjenopprettetMedlem
fortidens spøgelser må få vandre videre.
Les Sjamansonen i kapittelet oppmerksomhetstyvene.
helbredende lesning.